Tak pokiaľ nespôsobím nehodu ako ožralý/sfetovaný v aute bez platnej TK a EK alebo nebude škoda prevyšovať maximálny limit môjho POV, tak som v cajku a nebudem doplácať nikdy a je jedno, či mám poistenie u najhoršej alebo najlepšej poisťovne.
Já bych řekl, že tam by mělo být mezi nebo i mezi tím ožralý/zfetovaný. Právě alkohol je často výjimka z pojištění.
Stalo se někdy někomu, že jste způsobili nehodu a poškozený po nějaké době občanskoprávně vymáhal rozdíl mezi tím, co mu zaplatila pojišťovna, a tím, co on vnímal jako škodu?
Tak todle by mě zajímalo taky, v zásadě mě, k mému případu, zajímá, jestli by dávalo smysl to hodit třeba právníkovi, ať se postará o vymožení nákladů při likvidaci/řešení té události.
A taky by mě třeba zajímalo, jak se pojišťovna staví třeba k faktuře za pronájem auta, např. z půjčovny, po dobu opravy? V servisu mi náhradní auto neposkytli, resp. nabídli, ale nakonec se zjistilo, že není žádné dostupné. Zrorvna v té době jsem ho nepotřeboval, navíc auto tam bylo asi tři dny, takže mě to stálo "jen" asi tři hodiny času na transport do/z domu. Ale i tak mi prostě přijde celej ten systém postavenej na hlavu.
Já nepsal, že existují bezproblémové, psal jsem, že problémy mohou být u každé, ale např. Slavia je vyhlášená jako problematická, zároveň má, co si pamatuju, nenižší ceny. Osobně se dívám na Generali, Koop, ČPP, asi Allianz. Je to záruka?
Já bych za sebe přidal Uniqu, resp. mám pojištění sjednané u AXA, kterou koupili. Cena sice není nejnižší, ale vzhledem k mým bonusům a ostatním parametrům jsou rozdíly k ostatním na úrovni desetikorun, ale za skoro minimální příplatek mají celkem dobré asistenční služby, kterých už jsem několikrát využil, takže rozhodně nelituju.
Ze zkušeností musím jen konstatovat, že ofuky dělají všechny pojišťovny, bez ohledu na "tradici", dobu trvání pojištění, nebo výši pojistky. Poslední dobou pouze vidím posun v tom, že někde s vámi vymetají už při sjednávání pojištění, takže máte šanci včas vzít roha.
Můžu potvrdit, v zásadě jsme řešili v rodině několik pojistných událostí a kdykoliv jsme řešili samoopravou (u těch starých aut to jde dobře), pojišťovna vyjebávala jak to šlo, navíc běžně jsme čekali několik týdnů na likvidátora s nepojízdným vrakem před barákem. Od té doby to nechávám na servisu, pokud mají smlouvu s pojišťovnou, ať si to pořeší sami.
Např. Koop, kde jsem snad odešel taky z nasrání u HAV/POV, ale mám tam nějaké úrazové, nebo tak něco, protože v době podpisu smlouvy jsem neměl zdravotní potíže, které by mě teď při přechodu jinam omezily na obsahu nové smlouvy.
Koop je tuším jedna z těch nejstarších pojišťoven, takže chápu, že mají nejvíc zkušeností "s ojebáváním". Měl jsem u nich POV taky, nějaká spoření, ale všechno přestěhované/ukončené po různých změnách podmínek a "sraní klientovi na hlavu".
Naprosto presne, jak rika predrecnik. Povinne ruceni mit musim, protoze se stat rozhodl, ze ho mit musim. Stat kontroluje pojistovny a ruci za to, ze jim narizeny system funguje. Sorry jako, ale v takovem nastaveni proste sezenu nejlevnejsi (a sam neberu nejlevnejsi, ale levny jakz takz vypadajici) produkt a at se stat stara a slibene sluzby splni.
PS: V zivote jsem asi za 250 kkm neresil za volantem pojistnou udalost, ani jako vinik, ani jako poskozeny. Nejake oderky byly, bud vinik neznamy, nebo to spravilo par storokun.
Tady asi můžu jen pogratulovat a popřát, ať to řešit nemusíš i v budoucnu, protože ta frustrace s nastaveným systémem zůstane v krku fakt dlouho. Stát nekontroluje nic, možná tu fungují nějaké dozorové/reklamační orgány, ale jinak je to spíš dost divočina mi přijde.