To není úplně přesné. Souhlas s tou první částí souhlásím, já bych milerád tu smlouvu vypověděl, ale ex post to nejde, a vzhledem k tomu, že jsem to "nestandardním" způsobem řešil v minulosti několikrát a stejným způsobem přešel k nim, opravdu to jejich řešení není proklientské, jak se přesvědčilo i několik lidí v mým okolí. Problém je, že z jejich strany to žádná hra vůbec není, je to prostě ignorace, všechny zprávy prostě propadly sítem, protože neobsahují nic, co by měli vlastně řešit.
S tím doplutím k soudu jsem nemyslel proignorování, s firmou jsem si vyměnil celkem šest zpráv, kde jsme teprve až v druhé polovině zjistili, co že to po mě vlastně chtějí, resp. já zjistil, že existuje nějaké smluvní podmínky na zadní straně podpisového archu, který byl součástí desek, a o kterých jsem neměl do té chvíle ponětí. Následně několik vyjádření od právníka, na které byla z jejich strany odpověď ve smyslu, že je to prostě nezajímá. Vyignoroval jsem cíleně předžalobní výzvu, protože mi unikl důvod na ni jakkoliv reagovat, evidentně u nich to nikdo řešit nechtěl (nebo spíš nemohl, hádám, že to je prostě najatá 3rd party služba typu callcentrum), takže rozhodnout soud mi pořád přijde jako jediné schůdné řešení.
Jinak teda tady nejde o fňukání, já jsem připravenej na variantu, že to nevyjde (resp. spíš ji očekávám), ale pořád tak trochu věřím, že soud se těmi argumenty a srovnáním s konkurencí bude zabývat a třeba to dopadne. A teda měl jsem za to, že jsme tu primárně od toho, abychom naše šance v podobných akcích zvyšovali.