Nutno číst tak, jak jest napsáno, nebo i mezi řádky respektive slovy? Např.:
Není tedy zahájeno žádné správní řízení proti klientovi, neexistuje žádný případ, který obhajujeme a není tak co počítat.
Nerozumím otázce. Proti komu jinému než proti klientovi by mělo být zahájeno řízení? A pokud neexistuje (žádný) případ, pak nemůže existovat ani případ, který obhajujeme, to je oxymoron.
Nicméně, kdyby Vám Váš postup, náhodou nevyšel a správní řízení v rámci SPRDELe by bylo zahájeno
My nepracujeme s náhodou, ale s ověřenými postupy, takže tato situace nastat nemůže. Pokud by nastala, tak jedině nezákonným postupem ze strany správního orgánu. Pak logicky nic navíc počítat nebudeme, není to povinnost, ale jen možnost (bod 4.2. obchodních podmínek " Poskytovatel
je oprávněn objednateli účtovat jednorázovou paušální částku ve výši až 1 000,- Kč za poskytnutí asistenčních služeb v každém jednotlivém dalším správním řízení (tzn. šestém a dalším)..."
Máme vždy snahu vyjít klientům vstříc i nad rámec smluvních podmínek, ne je na něčem nachytat nebo věci řešit podle "libovůle" a nějak s nimi vyjebávat. K čemu by to bylo dobré, jak bychom si tím pomohli? Jednak z principu nechceme a ani si to nemůžeme dovolit. Až seženete klienta, kterému jsme řekli "starej se sám", odmítli ho v nějaké věci zastupovat, naúčtovali mu nějakou platbu za to, že se řešil SprDel, ačkoliv se řešit neměl, tak se můžeme bavit o tom, že něco děláme špatně. Garantuji Vám, že nikoho takového neseženete - prostě proto, že se nic z výše uvedeného nikdy nestalo. Asi máte k pitvání obchodních podmínek něčeho, o co vlastně vůbec nemáte zájem, nějakou silnou motivaci, ale řešíte nesmysly

Ukázaná platí, ne to, co je na papíře v obchodních podmínkách. Je možné, že Kocourek měl lepší obchodní podmínky než my, ale jestli se to projevilo na spokojenosti klientů, tím už bych si tak jistý nebyl.