No voni hlavně nepřijdou, protože podle novely se prej musí započatá kontrola dodělat v místě, kde je rozjetá, aby se zabránilo tomu, že vražda bude objíždět různý provozy tak dlouho, dokud to někde nedostane. Vraždy se propouštěj organizovaně zcela jinak, vyhodí tak maximálně jednotlivýho vohnouta, a samozřejmě i relativně slušný auta pak odjížděj se seznamem závad, kterejma se pak vraždy žehlí (aby nebyl podstav v kvótě na závady).
Takže stádní systém jako vždy na piču, místo, aby docházelo k demontáži tohoto systému, jako v některých zemích, kde nějaký technický nebo registry vůbec neexistují, nebo je to aspoň pouhá formalita a půlku jde zařídit SMSkováním s automatem, tak je to pořád horší. Pokud někdo naivně jede bůhví kam, aby ho vyhodili, tak musí na to samý místo znova, to je úchvatný, že…
Ale lidi si prostě musí tu držku namlátit, jinak jim to nedojde. Tuhle řeším taky nějakou kokotinu, tak sem se radši šel těch debilů zeptat (že sem se na to nevysral, zas zavřeli 20 m hlavní včetně křižovatky a jelikož tam jsou ulice úplně debilní, tak sem to musel šmajdat pěšky, protože bych to jinak vobjížděl eště teď - vedou tam dva vjezdy bůhví kde od sebe), abych si to nezařídil a pak mě stejně nevypoklonkovali protože cosi. To se přesně dělo přede mnou, jak tam chudák ženská vodcházela skoro s brekem, Iveco jim ztratilo nějakej papír u dovozvky někde z Nizozemí nebo Belgie, originál byl jeden a další vyrobit nelze, a tady ji posílají od čerta k ďáblu a všude jí říkaj něco jinýho. Když odcházela, tak vypadala po setkání s režimem v praxi docela povolná k mýmu návrhu příště tydle hovna neřešit a auto papírově vyvézt a provozovat na Ukrajině. S tím, jak se to tady vyvíjí, se tak příště už asi zařídím taky.
Holt si jednou za dva roky udělám vejlet (a jestli od tama budem dovážet akumulátory, tak vlastně se to veme jednou cestou), v lepším případě s ohledem na stav centrální vlády se udělá technická korespondenčně…a tady mi můžou i s buzerbudkama a vším políbit prdel. Samý jistoty a sociální pozitíva, ne?