Trochu uhnu, proč by mělo motoru v kondici vadit pár vytočení do červenýho?
Naběhá to statisíce kilometrů, tisice startů a jestli se to má párkrát vytočit, samozřejmě zahřátý, k omezovači, tak je mi to úplně egál a motoru to musí být taky úplně jedno. Navíc, když se obecně doporučuje před ME "vyhnat pavouky".
Protože je zaběhlej do nějakýho provozního režimu, což si možná nedovedete představit, ale je to tak. A zejména u toho mýho velkoobjemovýho nákladního motoru mám trochu pochybnosti o tom, jestli to vůbec je schopný se za normálních podmínek (=zařazeno a jede to) k těm otáčkám podívat. Dělání prasáren na volnoběh totiž je krapet něco jinýho, než ježdění po silnici.
Další věc je, že todle hulí když se zařadí na moc malý otáčky a dá plnej plyn, ne když se to točí na milion, tam to naopak spaluje celkem v pohodě. Ale tak s ohledem na to, že korekční koeficient mám 1,48, tak předpokládám, že nebudou žádný velký píčoviny dělat, protože to je tak vysoká hodnota, že to snad nemůže tak hulit ani kdybych do toho lil vyjetej olej
