Dokázat ale nedoručení může být problém.
Doručení dokazuje odesílatel, v tomto případě SO. Ve spise musí být jasně doloženo jak bylo doručováno a proč nebylo doručeno. Jestli někde máte či nemáte nějaké lístečky a pod. je celkem podružné.Neboli ještě jednou radím - zajděte si pro spis a zjistěte čím úřad dokládá že bylo doručeno fikcí. Jedině od toho je možné odvozovat další teorie.
Záhadu jsem vyřešil. Pochybila Dosilka.cz i Česká pošta. Dosílka mi dne 26.3. zrušila službu a to přesto, že byla zaplacena až do konce měsíce. To vše pouze na základě toho, že nedokázali správně spárovat platbu na měsíc následující. Opravdu svérázný postup. Navíc na můj slušně položený dotaz reagovali arogantně, takže s nimi spolupráci po tomto excesu ukončuji.
Česká pošta prý v dané době (28.3.-11.4.) neměla na pobočce aktualizovaný seznam subjektů a osob vyskytujících se na dané adrese a proto se zásilku ani doručit nepokusili. V jejich 2 roky starém seznamu bylo pouze 10 jmen, či firem, přičemž dnes jich je tam přes 200 a to jsem mohl díky fotce poštovní schránky, kterou mi poslal provozovatel virt. adresy, bez problémů doložit. K mému štěstí ale od provozovatele dostali dne 9.4. seznam nový, aktuální, takže doručovatelka v době vrácení zásilky, prokazatelně mohla (a měla) zjistit aktuální seznam subjektů v domě a dopis poslední den vhodit do schránky. V takovém případě bych od provozovatele dostal echo. To se bohužel nestalo, pošta chybu přiznala. Dle Pošty jinak zásilka ničím zvláštní nebyla. Měla se pouze na konci vhodit do schránky a nikoliv vracet odesílateli. Sepsal jsem tedy oficiální stížnost, popsal problém s tím, že Pošta vše uznala a onu stížnost jsem si alespoň nechal potvrdit jako přijatou. Na reakci mají 30 dnů, tak dlouho ale čekat nebudu.
Další postup řeším přes SZ. Průběžně sem budu dávat informace o vývoji.