Jen letmo jsem proletěl spis. Zde je pár připomínek:
1) Fotografie je zřetelně ze zařízení MicroDigiCam, ale oznámení o dopravním přestupku obsahuje tvrzení o tom, že "Při nastavení ... AD9C bylo postupováno v souladu s návodem na obsluhu."
2) Oznámení o přestupku rovněž obsahuje slovní spojení "radar laser".
3) Na "salátovost" spisu (chybějící obsah, chybějící stránky) ani žádné jiné chyby správního orgánu zásadně neupozorňujeme před vydáním prvostupňového rozhodnutí, a to zejména proto, že:
a) Kdo jsme my, abychom správnímu orgánu říkali, jak má dělat svoji práci?
b) Kdo jsme, abychom si mohli dovolit zbytečně umožnit SO zhojení poměrně zásadní vady, která mohla pomoci v odvolání?
Ad 1 a 2) MicroDigiCam není AD9C a radar není laser. Pro legraci bych teď prohlásil, že měření zcela jistě nebylo prováděno v souladu s návodem na obsluhu AD9C, jak je tvrzeno v oznámení o přestupku, což jsem připraven prokázat z návodu k AD9C, jehož kopii požaduji (po správním orgánu) jako zcela zásadní důkaz založit do spisu.
Až se přijde na to, že asi nebyl použit radar AD9C, ale lidar MicroDigiCam, můžeme si hrát s tím druhým:
1) Budeme se ptát, zda lze postavit na jisto, jakým zařízením tedy bylo měření prováděno.
2) Bude nás zajímat, proč není doložen certifikát měřidla MicroDigiCam, na který se odkazuje ověřovací list.
3) Budeme potřebovat zjistit, zda měření proběhlo v souladu s návodem, na nějž se certifikát (až ho dostanete) odvolává. Ten návod mimochodem prohlásil výrobce (Laser Technology) za své autorské dílo a odmítá jeho zveřejnění, což poněkud komplikuje kontrolu souladu provedeného měření s tajným návodem...
