No já bodu 5.2 rozumím tak...
Přesně tak. Filosofie je taková, že by se mělo obhájit to, co obhájit lze (plus samozřejmě i část toho, co na první pohled obhájit nelze

), a pokud se to neobhájí, tak je asi chyba někde na naší straně a pak je na místě vyplatit kompenzaci. Když někdo někoho ubodá v nákupním centru před 50 svědky, je to na 20 kamerách a zadrží ho na místě ještě s nožem v ruce, asi pak taky nebude chtít po advokátovi odškodné za to, že ho neobhájil a rozsudek nezněl "zprošťuje se".
Předpokládám, že původní maximální počet přestupků v paušále 10 byl snížen na 5 na základě nějaké ekonomické kalkulace dějů minulých či probíhajících.
Na základě jednoho konkrétního klienta, který dokázal vyprodukovat i 2 samostatné případy v průběhu asi 2 hodin a pojal způsob řízení po uzavření smlouvy poměrně svérázně. Ani on se ale reálně nedostal na 10 případů za 12 měsíců (tuším že asi 8 ) a běžně nikdo nemívá víc než 2-3 za rok, na víc než 5 za rok jsme se nikdy u nikoho nedostali (krom té uvedené výjimky). SprDel (nově "přestupek provozovatele") se do toho limitu nepočítá.
Nemám v podstatě nějakou zásadní potřebu obhajovat obchodní podmínky, ty jsou prostě dané a ber nebo neber. Nikoho nenutíme, aby s námi uzavíral smlouvu, není to povinné. Pokud se někomu podmínky nelíbí, ať se neregistruje, jednoduché.