30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - J0HN3C

Stran: [1] 2 3 ... 5
1
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nárok inkasní agentury
« kdy: 11 Září 2025, 11:28:02 »
Dekuju za vsechny odpovedi. Dava to smysl. Zaplaceno pojistovne.

2
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nárok inkasní agentury
« kdy: 10 Září 2025, 14:32:01 »
Je otázka jak moc je "skutečně informován" když jsem informaci dostal v mailu jako odpověd na dotaz z webového formuláře. Osobně si myslím, že i když pošlu peníze pojišťovně, tak mi to pošlou zpátky a jen se znova odkážou na agenturu.
Přiznám se, že tady nemám náladu se pouštět do velkých bitev. Takže si představuju, že peníze pošlu rovnou agentuře (jistinu a úrok z prodlení), do zprávy uvedu co přesně platím a pro sebe to uzavřu.
Zní to ok?

Je mi jasné, že jsem udělal chybu, že jsem do pojišťovny psal, měl jsem rovnou najít ty původní platební údaje a poslat pojišťovně. Otázka je, jestli by mi to stejnak neposlali zpátky.

3
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nárok inkasní agentury
« kdy: 10 Září 2025, 10:31:50 »
Jinými slovy. Od pojišťovny helpdesku mám potrvrzení, že předali pohledávku agentuře A.
Agentura A mi napsala mail a sms, ale s nima jsem ještě nezačal komunikovat.

4
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Nárok inkasní agentury
« kdy: 10 Září 2025, 10:28:57 »
Předžalobku ještě neposlali. Před pár dny to teprve dostali od pojišťovny, tak hned poslali mail.

Ad2. Jak jsem dostal mail od inkasky, tak jsem napsal dotaz do pojišťovny, jestli můžu dostat detaily a platební údaje ke smlouvě XY, protože už nejsou v online systému. Oni na to odepsali, že pohledávky byly předány dne XY k externímu vymáhání pověřené společnosti A. A že mám při platbě postupovat podle jejich pokynů.

5
Potřebuji poradit - ostatní / Nárok inkasní agentury
« kdy: 09 Září 2025, 10:25:20 »
Ahoj,
Rád bych se tady poradil, jestli by mohl být správný postup, který jsem jako laik vyčetl z různých zdrojů.
04/2025 u pojišťovny P zaniklo moje majetkové pojištění kvůli nezaplacení (v pořádku), pojišťovna dopočítala pojistné za období od konce smlouvy do ukončení
05/2025 pojišťovna P posílá upomínku k dluhu, ten jsem nezaplatil, ale to je uplně obyčejné moje selhání
09/2025 bez dalších upomínek nebo informace o předání se o dluh hlásí inkasní agentura A a nárokuje si jistinu, úroky z prodlení a náklady na vymáhání (ty jsou asi polovina jistiny)

Jsem připravený to zaplatit, ale pouze v rozsahu jistina + úroky z prodlení. Náklady na vymáhání podle mě nemají žádný nárok. Dodám, že se nejedná o soudem uznaný dluh. Je moje úvaha správná?
Ad1 pojišťovna P mi neposlala žádnou informaci o tom, že pohledávku předává třetí straně
Ad2 na pojišťovnu jsem napsal, aby mi sdělili informace ke smlouvám a ti obratem potvrdili, že z nich evidují dluh, ale ten už je předaný agentuře A
Ad3 Agentura A už rozjíždí nějaký spamy (email, sms) a stanovila splatnost někdy později v září

Co se týče pojišťovny, ta ve VPP k produktu uvádí
Citace
„Není-li běžné pojistné nebo jeho první splátka uhrazena do jednoho měsíce po doručení upomínky pojistníkovi, pojištění zaniká uplynutím této lhůty. Pojišťovna má právo na pojistné do zániku pojištění.“
V něčem, co se nazývá "Infolist produktu" se pak uvádí
Citace
"Porušením povinností pojistníka řádně a včas platit pojistné může pojistníkovi vzniknout povinnost úhrady příslušenství pohledávky za
dlužným pojistným, zejména úroků z prodlení a nákladů spojených s jejím uplatněním (např. nákladů na zaslanou upomínku k úhradě
pojistného apod.)"

Díky moc za komentáře

6
Rychlost / Re:[WIN] Výzva - §125c
« kdy: 16 Července 2021, 16:10:54 »
Nějaký update pane SP?

7
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 04 Července 2021, 00:33:44 »
Zdravim, muze nekdo prosim napovedet, jak tedka pracujou, nepracujou s vyzvama k uhrade urcene castky? V klientske sekci mam "zbyvajici pocet vyzev" 20, ale od doby, co byly vyzvy vyndane ze smluvnich podminek jsem nedostal zadny update
Zkusebniho provozu na vyzvy jsem se neucastnil (myslim leden 2020) a aktualni smluvni podminky nikde v klientske sekci nemuzu najit
Diky

8
Parkování, zastavení, stání / Re:Výzva k úhradě a leasingovka
« kdy: 19 Března 2021, 21:41:46 »
Zatim nikdo nic, tak pridam svoji starsi zkusenost. Leasingovky, pujcovny nebo carsharingy se s tim nechteji moc srat, tak to vetsinou zaplati a pak vam to fakturujou nebo (v mem pripade) si to zkasnou z uctu. Dohadovani vetsinou nikam nevede, protoze pologramoti z tech jejich zakaznickych helpdesku nechapou rozdil mezi pokutou a vyzvou.
Predpokladam, ze oznacovani ridicu se jim neosvedcilo (nekontaktni ridice jim urady vracely), tak to resi takhle.
Osobne jsem byl tehdy pripraveny jit s tim klidne k soudu, ale nakonec jsem dostal prachy zpatky pomoci reklamace inkasa v bance. Myslim, ze je taky vhodne vzit pravnika a precist s nim tu smlouvu s leasingovkou.

9
Rychlost / Re:[WIN] Výzva - §125c
« kdy: 14 Prosince 2020, 19:16:31 »
Zdravím,
Máte nějaký update? Přišlo rozhodnutí?

10
Rychlost / Re:[WIN] Výzva - §125c
« kdy: 06 Prosince 2020, 21:15:09 »
Jejda, omlouvám se. Asi se mi v hlavě v tu chvíli smotaly 2 různé věci dohromady...

11
Rychlost / Re:[WIN] Výzva - §125c
« kdy: 05 Prosince 2020, 08:52:52 »
Dobrý den,
Podle průběhu a datumů to vypadá, že už se bude vydávat rozhodnutí, takže Vás nejspíš čeká odvolání k SO2. Jestli ještě vydáno nebylo, mohli by zkušení poradit, jestli je takticky vhodné ještě požádat o doplnění dalších detailů k měření? Například výslech policajtů nebo aby prokázali, že nastavili rad způsobem uvedeným v manuálu?
Vhodnou inspiraci ohledně toho, jestli je radar v policejním autě automatizovaný prostředek nebo ne, jsem našel tady - https://www.30kmh.cz/index.php?topic=6618.0
Líbí se mi tam i argumenty ohledně odpovědnosti provozovatele za přestupek a nemožnost projednat přestupek na místě. Určitě doporučuju přečíst.
Jako sporný bod osobně vidím i to, že Vám odmítli poskytnout spis elektronicky, ale dojít si ho ofotit nebyl problém (zvlášť když teď úřady minimalizujou kvuli coroně styk s veřejností).

12
Rychlost / Re:Přestupek provozovatele (rychlost) ve fázi rozhodnutí
« kdy: 05 Listopadu 2020, 16:59:13 »
Jo, omlouvám se, je to LOST na tom termínu.

13
Jedu tam zítra. Nemám v plánu to jakkoli zpochybňovat, jenom prostě musím lidi konfrontovat s tím, co mi tvrdí a co je na poštovním razítku...  :-\

14
Ach jo, celé špatně.

V první řadě děkuji Vám všem, co jste přidali komentář k žalobě. Jsou to užitečné informace.

Přílohou přikládám výřez z rozhodnutí SO2. Ten uvádí, že rozhodnutí SO1 bylo doručeno 22.4.2020 a tím pádem je hotovo. Mně kolega tvrdil, že to přebral 23.4.2020, ale to už si budeme muset vyřešit mezi sebou. Není vhodné hrotit lhůty do maxima když člověk nemá od všeho přesná data a doručenky.

Pro vlastní zajímavost ještě požádám SO2, ať mi do datovky pošlou kopii té doručenky ať to můžu kolegovi omlátit o hlavu.


15
Mám tady update. Úřední lhůty jsou asi moje prokletí.
Rychlý recap. ROZHODNUTÍ bylo doručeno 23.4.2020.
15. den lhůty mi vyšel jak dle SŘ, tak dle místní kalkulačky na 8.5.2020, což byl státní svátek.

Nyní jsem obdržel rozhodnutí/sdělení, že odvolání se ZAMÍTÁ jako opožděné. Odvolání jsem odesílal datovou schránkou v pondělí 11.5.2020.

Proti rozhodnutí pochopitelně není opravný prostředek. Hádám teda správní žaloba nebo zaplatit a zbytečně příště nenapínat ty lhůty na poslední chvíli.

Má někdo zkušenost? Děkuji

Stran: [1] 2 3 ... 5