Technicky by to samozřejmě šlo, ale proč by to proboha stát dělal? Navíc to nedává žádný smysl, když mám víc aut, proč by nemohly jet současně? Jeden řidič nemůže být najednou na více místech, fajn, pak by ale bylo třeba zavést dálniční známku ne na auto, ale na řidiče.
Glosa byla myšlena jako taková trochu chmurná věštba. Ano, taky bych uměl těch 1500 kreditů užít líp než je hodit státu do chřtánu, ale na druhou stranu, celoroční kupon v ceně jedné plné nádrže je za pakatel, čistě z pragmatického hlediska nemá smysl se tím trápit (a už vůbec ne vymýšlet nějaké pochybné optimalizace). Naopak, doporučuju si tu pohodu užít, dokud to jde, bude už jen hůř.
Provozuje-li někdo hodně aut, zrovna tenhle výdaj je kapka v moři. Tedy nejde-li o přibližovadla, u kterých se vylepením známky a natankováním zdvojnásobí cena ...