Problém je tzv. digitální kontinuita. Pokud chcete uložený dokument někdy v budoucnu uplatnit (a neřešit problémy s tím, že podpisy a razítka už nebude možné ověřit), musíte ho průběžně razítkovat. Jasně, nepotřebujete na to službu, můžete si to dělat i sám, ale není to zas tak triviální jako pouhé ukládání někam "do složky", a taky ne zcela zadarmo (potřebujete 1 razítko za cca 2 Kč na každý dokument jednou za 5 let).
Protože nikdo pořádně neví, jak to v praxi bude vypadat, není-li uživatel vyloženě nadšenec, doporučil bych spíš konzervativní přístup. Tedy u každého dokumentu vyhodnotit, zda může mít za 5 let ještě nějaký význam (což úspěšně odfiltruje 90+ % toho, co do DS chodí), a to, co projde, si radši nechat zkonvertovat. Zejména věci týkající se trvanlivějšího majetku (např. vše kolem nemovitostí, dědického řízení, nájmů/pachtů ...).