gumidos: Že pojišťovna tlačí lidi do toho, aby při nahlášení události řekli nějaký nesmysly, se přece nijak nevylučuje s tim, že pojišťovna zkouší podobně jednat i se servisem. Ale pokud s pojišťovnou komunikuje člověk ze servisu, tak má obvykle nějakou představu o cenách a nenechá se od nich nachytat na bláboly typu, že "všem stačí 5 tisíc, tak vám to bude stačit taky".
Vaše představa je asi taková, že likvidátor najde v AudaGlassu přesnou cenu za sklo, za materiál, za práci a to pojišťovna opravdu zaplatí. V praxi to tak prostě nefunguje. Pojišťovna se snaží vždycky pojistný plnění krátit, jak jen to jde.
Ten s tim Berlingem měl pojištění čelního skla. Nechtějte po mně teď, abych psal, kolik měl limit nebo jestli měl nějakou spoluúčast. To už si fakt nepamatuju. V každym případě si pamatuju, že mi tu smlouvu ukazoval a já jsem mu na základě tý smlouvy doporučoval, aby to ještě změnil, že to nechce řešit rozpočtem, ale na fakturu. Ale on už to nechtěl řešit. A takových lidí je prostě docela hodně. Takže můj názor je, že pokud člověk nemá žádnou představu o cenách skel a pokud je to navíc někdo, kdo radši všechno odsouhlasí, tak je pro něj opravdu lepší, když dá někde v servisu plnou moc, ať všechno s pojišťovnou řeší servis.