Naposled týpek z intajmu přijel v orezlé feldě, že nic jinýho nebylo. Holt autsórcink a ty ach tak spolehlivý nový auta, asi.
Taky by mě zajímalo, jak se vypíná vyhláška o normách na emise z diagnostiky, přes kterou teď tak odhadem pětina zánovních aut neprochází na STE. Jak se vypídá íkól a podobný píčoviny a jak budete vypínat integrovaný alkotestery. O všech tady těch filtrech a chcankách ani nemluvím, ve výsledku to s těmadle vícenákladama jezdí dráž, jak starej krám byť má třeba o něco vyšší spotřebu.
I kdepak, radši se budu držet 15-25 let starejch aut, ostatně, za cenu nové cihly mám asi tak šest starších dodávek i s kompletním vyvařením, ošetřením a celolakem. I kdyby z toho vždycky fungovaly jen tři (jako že by to bylo v průměru spíš pět), tak pořád udělám třikrát víc práce, než s novým jedním. Co na tom stojí takovej ranec je nepochopitelný, je to jenom trocha plechařiny na blbým rámovým podvozku, jinak to nemá NIC. A antikorozní ochrana taky nepokročila nijak moc, má to jenom víc plastů z výrobu, tak to není tak moc vystavený solance, ale nejlepší je dělat nástřik dutin a podvozku, ne nějaké debilní oplastování (pod kterým to taky shnije, když se do kapiláry dostane bordel). Ale i o polovinu novější dodáfky už mají leckdy díry a zánovní taky mívaj lišku třeba po pěti letech.
Olej na 40k? Tak ten byl dobrej. Asi proto pláčou chudáci, co to po tady těch kriplech koupí po záruce, dyž se jim to celý vysype.
t4455: jo, je z toho hajzlpapír jako ze všeho ostatního. Utřít prdel a vyhodit. Můžete mi konkrétně ukázat hentu ekológió na tom? Nevidím ji ani mikroskopem, děkuju mnohokrát.