30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů  (Přečteno 11099 krát)

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #30 kdy: 16 Července 2018, 19:12:02 »

Na co jako přesně potřebuje 50 dehtů?
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

Caroprd111

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 978
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #31 kdy: 16 Července 2018, 19:13:30 »

Na co jako přesně potřebuje 50 dehtů?
Služby typu PPL, DHL?
IP zaznamenána

Jenyk

  • Příspěvků: 678
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #32 kdy: 16 Července 2018, 19:19:51 »

Se kterymi nepojede dva roky do servisu, tj. najezd do 15 tkm rocne a naftu? To nehraje.
IP zaznamenána

Caroprd111

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 978
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #33 kdy: 16 Července 2018, 19:23:54 »

Kromě prohlídek, brzd a oleje píše. Nemluvě o tom, že olej je na těch krabicach na 40 000 km.
IP zaznamenána

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #34 kdy: 16 Července 2018, 19:24:42 »

Bohemot - Tak já nevím, zkuste obvolat všechny velký firmy, hasiče, fízly, záchranáře a zeptejte se jich na co všichni potřebujou ty statisíce aut a proč nejezděj ve starejch Saabech nebo Volvech.

Každej kdo se stará ve firmě o auta vám řekne že dneska z ekonomickýho hlediska je přijatelná pouze Škodovka nebo Hnůjdaj.

Jenyk - Škodovky jsou bezproblémový do 120 000 km, pak je to zralý se toho zbavit, tudíž 60 000 km ročně bez problému a za dva roky zase nový auta.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #35 kdy: 16 Července 2018, 19:26:11 »

Naposled týpek z intajmu přijel v orezlé feldě, že nic jinýho nebylo. Holt autsórcink a ty ach tak spolehlivý nový auta, asi.

Taky by mě zajímalo, jak se vypíná vyhláška o normách na emise z diagnostiky, přes kterou teď tak odhadem pětina zánovních aut neprochází na STE. Jak se vypídá íkól a podobný píčoviny a jak budete vypínat integrovaný alkotestery. O všech tady těch filtrech a chcankách ani nemluvím, ve výsledku to s těmadle vícenákladama jezdí dráž, jak starej krám byť má třeba o něco vyšší spotřebu.

I kdepak, radši se budu držet 15-25 let starejch aut, ostatně, za cenu nové cihly mám asi tak šest starších dodávek i s kompletním vyvařením, ošetřením a celolakem. I kdyby z toho vždycky fungovaly jen tři (jako že by to bylo v průměru spíš pět), tak pořád udělám třikrát víc práce, než s novým jedním. Co na tom stojí takovej ranec je nepochopitelný, je to jenom trocha plechařiny na blbým rámovým podvozku, jinak to nemá NIC. A antikorozní ochrana taky nepokročila nijak moc, má to jenom víc plastů z výrobu, tak to není tak moc vystavený solance, ale nejlepší je dělat nástřik dutin a podvozku, ne nějaké debilní oplastování (pod kterým to taky shnije, když se do kapiláry dostane bordel). Ale i o polovinu novější dodáfky už mají leckdy díry a zánovní taky mívaj lišku třeba po pěti letech.

Olej na 40k? Tak ten byl dobrej. Asi proto pláčou chudáci, co to po tady těch kriplech koupí po záruce, dyž se jim to celý vysype.

t4455: jo, je z toho hajzlpapír jako ze všeho ostatního. Utřít prdel a vyhodit. Můžete mi konkrétně ukázat hentu ekológió na tom? Nevidím ji ani mikroskopem, děkuju mnohokrát.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

Caroprd111

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 978
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #36 kdy: 16 Července 2018, 19:28:14 »

Ano, olej po 40, prostě to tak je. Nikoho nezajímá, kdo si to po nich koupi. Není důvod.
IP zaznamenána

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #37 kdy: 16 Července 2018, 19:39:22 »

Bohemot - Proč se ptáte mě? Já si tuhle ekonomiku a ekologii nevymyslel. Samozřejmě jde o to aby se nový auta točili co nejvíc, co nejvíc se vyrábělo, prodávalo apod.. ekologii má každej u prdele, to je snad jasný, nebo co chcete slyšet?

Já se vás ptám jak to má firma udělat když potřebuje flotilu 50 nových aut s co nejnižšími náklady s odpočtem dph, komplet pojištěním apod.

A seděl jste dneska v nějaký nový dodávce? To se nedá srovnávat s těma tranzitama z devadesátek...
« Poslední změna: 16 Července 2018, 19:42:04 od t4455 »
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #38 kdy: 16 Července 2018, 19:44:07 »

Můžou si to rovnou pučit z fabriky, najet na tom 50 a pak to pude do hutě. Ostatně todle je fakt směšný a skoro to tak už je. Olej tam s tímdle stylem ani nemusí dávat  ::)

Teda když to vůbec pude zlikvidovat, protože tendle spotřební přístup je v prdeli a likvidační firmy z toho na jedné straně mají prd, na druhé straně se nestíhají otáčet, protože vysokej podíl lidské práce, buzerace ze ŽP a lidi nejsou. Takže aby to vůbec bylo kam posílat a nedopadlo to jak ty hřbitovy v Číně za městem, tisíce aut, desetitisíce kol, mopedů…
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #39 kdy: 16 Července 2018, 19:53:37 »

Ano, je to v prdeli, když potřebujete na oktávce vyměnit přední masku před chladičem, nebo jenom tu stříbrnou lištu malou tak to jde vyměnit pouze a zároveň s celým novým nárazníkem. Ve škodovce v servisu vám to klidně řeknou že to je schválně aby měli co největší odbyt náhradních dílů, a maj z toho ještě prdel. Novej nepoškrábanej nárazník se vezme, vyhodí se a dá se tam stejnej novej + se ještě spotřebuje barva do lakovny. A nás tady budou buzerovat aby jsme třídili odpad, sbírali víčka a já nevím co všechno, nasrat.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #40 kdy: 16 Července 2018, 20:14:12 »

Asi tak. Celej ten spotřební systém a veškerá umělá spotřeba je naprosto katastrofální a nedivím se, že západní ekonomika jede na dluh, je stále víc nekonkurencechopná a v podstatě to požírá samo sebe. Nepořizuje se nový protože to starý už opravdu dosloužilo, nebo protože nový je o tolik lepší (což dává tlak na výzkum, inovaci, zlepšování), ale kvůli naprosto stupidním nesmyslům: image, byrokratická buzerace, záměrný kurvení celků pár debilními díly.

Je to mj. naprosto nesmyslný a nefunkční i z hlediska té tzv. ochrany přírody, protože tendle přístup ve výsledku strašně plýtvá zdroji, od surovin po lidskou práci, energie. Mnohem víc, než provozování staré techniky co má třeba údajně horší spotřebu. Kubáč má pravdu, západní civilizace je vprdeli, vrchol produktivity dávno za náma a od té doby je to stále horší, stále více frikulínskejch trotlovin a práce pro práci.

No, já aspoň ve svým malým (no, malým, už tuny a z toho desítky procent se vrací do oběhu) půjdu proti proudu a budu se držet starýho, dokud to funguje za vynaložení rozumných nákladů a je to použitelný :)
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #41 kdy: 16 Července 2018, 23:00:11 »

Na ty hypermoderní sračky se vysrat, výrobci by velice rychle zjistili, zač je toho loket…

A výrobce co nadělá když to požaduje legislativa a auto bez toho nesmí prodávat??
Sice ta legislativa asi jde na ruku i některým výrobcům a ti si to tam protlačili, ale pořád auto bez toho nikdo nedostane na trh..

I kdepak, radši se budu držet 15-25 let starejch aut

To funguje když chcete jedno auto.. a nejlepší osobák na doma s malým nájezdem..
Ale třebas 10 stejných starých aut nekoupíte.. a asi nikdo nechce udržovat flotilu různých ojetých aut s různou ..a neznámou.. historií.

A když by přesto k tomu došlo ve větší míře a ohrozilo to prodeje tak stát řešení najde..
..třebas silniční daň podle emisní normy a nastavená tak že za staré auto ročně zaplatíte víc než je jeho cena.
IP zaznamenána

.qoyi

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 419
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #42 kdy: 16 Července 2018, 23:49:31 »

a budu se držet starýho, dokud to funguje za vynaložení rozumných nákladů a je to použitelný :)

Problém je i v tom, že člověk potřebuje dvorní servis, nejlépe s podobným vozovým zaměřením (díly, zkušenost). Pokud ho nemá, tak aby byl automechanik a měl dvě pojízdný auta, další na díly a zvedák v garáži. S tim spojené klacky pod nohy od státu, resp. od těch co maj Passaty, Oktávky, cokoliv co je trochu kulatý a vadí jim že starý dehty smrdí, tak maj potřebu zakazovat (sorry, je to většina). No a v důsledku je člověk pak tak nasranej na všechno, že nemá problém si dojít pro novou Fabii Combi.

Měl jsem to nutkání už hodněkrát. Zatim stále odolávám, čekam na tu poslední kapku, která určitě přijde, jen nevím odkud.
« Poslední změna: 17 Července 2018, 00:04:34 od qoyi »
IP zaznamenána
Think for yourselves. Don't be sheep.

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #43 kdy: 17 Července 2018, 00:06:47 »

A výrobce co nadělá když to požaduje legislativa a auto bez toho nesmí prodávat??
Sice ta legislativa asi jde na ruku i některým výrobcům a ti si to tam protlačili, ale pořád auto bez toho nikdo nedostane na trh..
Může najít obezličku, případně zatlačit na zákon obráceně, jako to právě většina dělala doteď. Myslim, že kdyby jedno čtvrtletí neměli odbyt, tak vypukne taková apokalypsa, že bychom nestačili zírat, co všechno jde. Ale tak jistě, ovčani jsou masa co bučí jenom když jde někdo proti proudu, takže si s nima bude vrchnost vytírat prdel tam i zpátky.
To funguje když chcete jedno auto.. a nejlepší osobák na doma s malým nájezdem..
Ale třebas 10 stejných starých aut nekoupíte.. a asi nikdo nechce udržovat flotilu různých ojetých aut s různou ..a neznámou.. historií.
Dá se to, právě třeba z dalších firem…:D Jinak i v těch firmách každý auto jezdí jinak, takže folitlu různě ojetých (často i různých) aut mají a obvykle to taky celkem funguje.

Starý dýzly smrdí, jo, ty prasáty a vochcávky, že?  ;D

I tak, možná smrdí, ale furt ty brikety lepší než dnešní mikro- a nanočástice. Protože brikety se docela dobře zachytí už v horních dýchacích cestách. Mikro a menší se zachytí až uvnitř buňky někde v těle. To je asi ten pokrok  ::)
« Poslední změna: 17 Července 2018, 23:06:32 od Behemot »
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil
Re: Německo nařídí povinnou instalaci AdBlue i u starších vozů
« Odpověď #44 kdy: 17 Července 2018, 11:09:07 »

To funguje když chcete jedno auto.. a nejlepší osobák na doma s malým nájezdem..
Ale třebas 10 stejných starých aut nekoupíte.. a asi nikdo nechce udržovat flotilu různých ojetých aut s různou ..a neznámou.. historií.
Dá se to, právě třeba z dalších firem…:D

Spíš je lepší cesta si nechat delší dobu auto které už máte od nového..
ale jak jsem už psal.. když by se to rozšířilo tak to stát zarazí.. třebas zdaněním starších aut..


ostatně, za cenu nové cihly mám asi tak šest starších dodávek i s kompletním vyvařením, ošetřením a celolakem.
z ceníkové ceny.. nevím jak to je u dodávek, ale u osobáku u firmy není tak velký problém se po slevě od prodejce a odpočtu DPH a odpisech dostat na polovinu a méně z ceníkové ceny.
IP zaznamenána