Myslim že do toho města, kam s tím jezděj, je to furt až moc a poměr výkonu na kilo je pořád někde jinde, než u 1.0 turbodehtu v nějaké nákupní kabele. A von je taky autobus a autobus, byste se kolikrát divil, jak strašně podmotorovaný to je. A když to nemám blbej motor, tak to má blbou převodovku. Případně jsou takový, co maj na hovno obojí

Takovej Irisbus Citelis má právě 180-215 kW, ne 215+, ale 215-

Starší busy řady B900, stále jich ještě jezdí docela dost, mají už třeba jen 150-180 kW. To už sou úplně jiný čísla.
Teoreticky to má smysl pro těch pár, co tam vozí třeba koně, ale takovej člověk si obvykle koupí fakt ofrouta, už jen kvůli vhodnosti na spoustu dalších věcí, ne nafouklej hatchback s velkým motorem. Ty motory mají totiž taky naprosto úchylný servisní intervaly (a i přes to velkou poruchovost), protože to je šílený a složitý jak raketoplán.