30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [WIN] Zbytkáč 0,40 + 0,38 + krev - ŘP odebrán  (Přečteno 7663 krát)

Foster

  • Příspěvků: 4
    • Zobrazit profil
[WIN] Zbytkáč 0,40 + 0,38 + krev - ŘP odebrán
« kdy: 10 Září 2016, 18:52:40 »

Silniční kontrola ve 4 odpoledne, došlo na dechovou zkoušku, s čímž jsem neměl problém - sice jsem v noci popíjel, ale byl jsem přesvědčen, že už nic nemám. Nadýcháno 0,40 a po 17 minutách 0,38 (podle mně ta mezera byla kratší). Po dotazu policisty na vysvětlení jsem odpověděl, že leda zbytkáč ze včera, ale že tomu nemůžu uvěřit (chyba). ŘP odebrán, po rychlém telefonním hovoru se známým jsem si vyžádal lékařskou prohlídku a odběr krve. Po sepisování protokolu na policii a popisu průběhu noci (chyba) došlo asi po 2 hodinách na lékařskou prohlídku a na závěr odběr krve. Myslím, že ty kravinky jako chození po čáře atd. jsem splnil v pohodě. V těch dnech mě bolely zuby( v týdnu jsem byl u zubaře) a doktor mi naměřil zvýšenou teplotu a zvětšenou uzlinu, a že prý mi zřejmě něco je, ať si dojdu k obvoďákovi. Mimo to ještě posledních asi 9 měsíců beru troje docela silné prášky na jednu chorobu se zažíváním, které trochu mohou ovlivnit odbourávání alkoholu a pochody v těle. Navíc v poslední době se nějak měnily a upravovalo dávkování. O práškách a chorobě jsem nahlásil jak policii do protokolu, tak na prohlídce (chyba nebo plus ?).
Teď mi přišel dopis domů - Oznámení o zahájení řízení; Zahájení řízení o přestupcích. Mohu je se nahrát, nevím, jestli se může. Mimo jiného tam můžu zaslat otázky odborníkovi z toxikologie.