30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - jafo

Stran: [1] 2 3 ... 5
1
Pásy jsou nepoužité - nikdo na zadní sedačce neseděl, ale ta výměna je velmi pracná.
A zadalší, jak mi sdělili prodejci na prodejně, tak nikdo jiný po nich pásy nepoptával. Pásy se prostě nekazí a poptávka po nich je prakticky nulová. Buď bych je prodal za směšnou cenu nebo vůbec.

2
Oni to asi smetou ze stolu. Uvidím, jak na to zareagují. Pokud mi vrátí těch 590Kč, tak mi to bude stačit a dále do toho vrtat nebudu. Ale už tam vícekrát nepojedu. Nikdy jsem tento problém řešit nepotřeboval.

Pásy vrátit nemohu, protože jsem musel na prodejně osobně podepsat, že se zříkám možnosti pásy vrátit. A zadalší je výměna pásů velmi pracná, to se musí sundat celé čalounění a sedačku rozebrat. Trvalo mi to několik hodin. Znova se mi to dělat nechce a nestojí mě to za to.

3
Poslal jsem na STK tuto reklamaci zatím mailem ručně podepsanou a nascanovanou. Když neodpoví na mail, pošlu ještě poštou. Na toto konkrétní místo stejně už nikdy nepojedu. Nechat si líbit okradení není dobré. A i když mě s reklamací vyhodí, tak jim to na internetu udělá antireklamu.
Kdyby mě nechtěli podvést i v Autopalace Spořilov, tak bych to zjistil dříve. Tam mi slibovali, že v servisu pásy opraví, což bez výměny celého mechanismu není možné. Takže bych platil minimálně dvojnásobek. Tam jsem cítil, že se mnou hrají nečistou hru a nakonec jsem tam musel jet a zřeknout se možnosti vrátit objednané zboží a dopředu zaplatit 5000Kč zálohu. Vycházel jsem z toho, že po zaplacení 7253Kč alespoň budu fyzicky mít pásy nové, pokud ty původní jsou vadné (což nebyly).

------------------------------------------------------------------------
Reklamace STK, žádám o úhradu způsobené škody

Dne 23.4. jsem navštívil provozovnu STK na adrese Kolovratská 2020, Říčany s vozidla Mazda 6 SPZ XXX XXXX. Technik označil 2 zadní bezpečnostní pásy za nevyhovující. Technik za pás jen zatáhl a nedodržel postup testování předepsaný výrobcem. Toto konkrétní vozidlo 2x prošlo na Vaší STK a technik si dříve nestěžoval na chování zadních pásů, které se nezměnilo.

Já jsem o tom nevěděl a považoval pásy za chybné. Proto jsem koupil 2 nové pásy za 7253Kč v autopalace Spořilov – účtenku přikládám. Zjistil jsem, že tyto nové pásy se chovají úplně stejně jako pásy označené na STK za nevyhovující. Proto jsem dále pátral a podařilo se mi sehnat část servisního manuálu, kde je výslovně popsán postup testování zadních pásů. Manuál posílám jako přílohu k této reklamaci.

Při opakování STK s novými pásy jsem Vašemu technikovi předložil list ze servisního manuálu a Váš technik tento dokument zpochybnil s tím, že ostatní pásy blokují hned od začátku dráhy. Podle vyjádření technika jsou bezpečnostní pásy chybné a nebudou fungovat při použití dětské sedačky. Já nemohu chování zadních bezpečnostních pásů změnit, takto bylo auto navrženo a zkonstruováno. I když bylo STK opakováno z důvodu chyby Vašeho technika, tak mi bylo neoprávněně naúčtováno 590Kč.

Toto video ukazuje, že staré pásy jsou stále plně funkční: https://vimeo.com/1086101590?activityReferer=1

Chybným postupem testování na STK mi vznikla škoda 590Kč +  7253Kč za nové pásy a navíc za práci na kterou nemám doklad. Ještě mi vznikly náklady na 2 návštěvy Autopalace Spořilov (musel jsem osobně podepsat zřeknutí se možnosti vrácení) a opakované návštěvy Vaší STK. Žádám o náhradu vzniklé škody.

S pozdravem                        V Praze dne 22.5.2025

4
Děkuji za info.

Ten technik i v okamžiku opakování STK, kdy jsem v ruce držel účtenku za nové pásy a dal mu do ruky list ze servisního manuálu tvrdil, že pásy by měly blokovat od začátku, jinak bude problém s dětskou sedačkou. To auto takto bylo vyrobeno a já nemohu chování pásů změnit! Přední pásy skutečně blokují od začátku dráhy, ale ty zadní ne.

Ty staré pásy jsou plně funkční 3s video: https://vimeo.com/1086101590?activityReferer=1

5
Je tu rozdíl od toho motorkáře. Ten věděl už v servisu, že má motorku v pořádku. Kdežto já jsem to naprosto netušil, že na mě šijou boudu. Nechci jezdit s chybným autem a pokud jsou pásy vadné, tak je vyměním.

Je to pravda, že jakmile jsem poprvé odjel, tak už neprokáži, že s pásy bylo manipulováno. Nové pásy mají trochu jiný odstín. A na plastovém výlisku je vyražano datum výroby - jasně mohl jsem sehnat na vrakáči pás se shodným datem.

Hlavní je před tímto nešvarem varovat ostatní.

6
Děkuji Vám moc. Já jsem jezdil na STK po dobu 20 let a tohle se mi stalo poprvé. Nikdy dříve se mě takto nesnažili natáhnout a když technik řekl, že pásy jsou vadné tak jsem předpokládal, že má pravdu.

Staré pásy mám doma a mohu natočit video, že mechanismus je plně funkční.

7
Moje auto prošlo 3x STK bez problémů.

Před měsícem mi technik říkal, že mi neblokují zadní dva pásy. Podezřelé bylo, že selhalo blokování obou pásů úplně stejně. Já jsem předpokládal, že mi pásy skutečně neblokují a tak jsem koupil za 7200Kč nové pásy a zjistil jsem, že tyto nové pásy se chovají úplně stejně jako ty původní.

Na fóru aut Mazdy mi řekli, že technik STK pásy testoval chybným postupem. Zadní pásy se musí testovat až po určitém povytažení a já to nevěděl. Servisní postup v příloze tohoto příspěvku technici nedodrželi!

Takže mě na STK podvedli a okradli o 7200Kč + pokuta ze chybu technika 590Kč (opakování STK) + práce na výměnu pásů.

-------------------------------------------------------

Možná chtěl technik úplatek, ale neřekl si o něj explicitně ani jsem z jeho jednání nepoznal, že něco takového chce.

A je opravdu možné, že o této vlastnosti aut technik neví a nebo je to takový diletant?

Asi nic nedostanu, ale moje snaha pomůže tento nový způsob okrádání lidí na STK zastavit.

8
Autor asi přebíral twitterové účty: https://x.com/real_shirelass/status/1887422538197725445
U každého média je třeba ověřit odkud to vzešlo, AC24 to nevymyslelo.

Tohle se píše ve zdroji: England is on the verge of shutting down the World Economic Forum's "15 Minute Cities" programme after almost all the cameras were destroyed and 50,000 people refused to pay the fines.
... za to AC24 nemůže. Ale teď je otázka kdo to vyplodil a proč? "The Yorkshire Lass" vypadá jako někdo z USA, kdo se na Twitter připojil 2022 pro podporu Trumpa.

Je možné, že tvrzení jsou přehnaná, pokud se to nepotvrdí i jinde.

9
Pokud je odpor skutečně masový, tak to úředního šimla zažene:

Více než 50 000 občanů údajně odmítlo zaplatit pokuty za řízení nevyhovujících vozidel. Tato vlna odporu vytvořila pro úřady logistickou noční můru. Soudy, již tak přetížené, prostě nejsou vybaveny na to, aby vyřídily tak obrovské množství případů.

Rozsah ničení je ohromující. Zprávy naznačují, že až 90% těchto zařízení bylo zničeno. V Londýně a dalších městech byly cílem prakticky všechny kamery spojené s emisními schématy – rozbité, odšroubované nebo jinak vyřazené.

https://cz24.news/povstani-v-britanii-britove-povstali-proti-15minutovym-mestum-50-000-lidi-odmita-platit-pokuty-video/

10
Zajímavé články z internetu / Re:Dohonili jsme další oběť
« kdy: 17 Února 2025, 01:05:23 »
Mě se to celý nezdá. Policisté tvrdí, že udělali PIT, když pronásledované auto jelo 40km/h. K takhle velké havárii by asi při 40km/h nedošlo. Také se dost divím, že by v mírné zatáčce jel 40. Ale nejsem si tím jistý.

Viděl jsem video z USA a tam k podobnému převrácení úmyslně nabouraného auta došlo při 70mph. 80 by tomu poškození odpovídala spíš.

Zabili odsouzeného, takže cajk.

11
Zajímavé články z internetu / Re:Dohonili jsme další oběť
« kdy: 16 Února 2025, 11:22:37 »
PIT manévry v USA asi v 60% končí havárií a těžkým zraněním. V USA se nově snaží tohle policejní honění zakazovat. Přitom se většinou nejedná zločince, ale třeba o někoho, kdo si zapoměl doklady nebo udělal banální přestupek.
Všiměte si druhého atentátníka na Trumpa. Toho nechali v klidu vyjet a pak ho chytili mimo město.

12
To bylo jen obrazně řečeno. Po výbuchu Černobylu způsobili radiační poplach lidé přicházející do práce v jaderné elektrárně.

Jinak nejhorší a nejdestruktivnější je zdroj radiace uvnitř těla. Pokud by tady práskla atomovka a vy jste se neodpařil v epicentru, tak nejhorší je radioaktivní prach. Ten se usazuje v plicích a tam škodí. Proto je vhodné použít nějaký improvizovaný respirátor a zdrhnout co nejdále.

13
Podívejte se na to jinak, podívejte se jak nebezpečné svinstvo dali lékaři dotyčnému do těla. Ten musel schytat kumulativní dávku jako kdyby byl po celý rok u jaderného reaktoru a možné ještě vyšší.

14
I kdyby špatně parkoval, tak takovýchle zákrok je trochu nestandardní:
https://cnn.iprima.cz/straznici-na-teplicku-brutalne-zaklekli-na-invalidu-463390

Cituji: „Strážníci na místě čekali a řekli mi, že tam nemám co parkovat. Tak jsem jim pověděl, že jsem invalida, ale to je nezajímalo. Řekli mi, ať jim dám doklady. Když jsem se pro ně otočil, už si nic nepamatuji,“

Jeden ze strážníků měl muže během zákroku kopnout i do břicha. Záchranáři invalidovi ošetřili také odřeniny na obličeji i na rukou od pout.

15
Zajímavé články z internetu / Re:Nová schade Smažáq
« kdy: 05 Prosince 2024, 19:27:35 »
Kdysi nás na průmyslovce učili, že při rozpojování indukční zátěže (motor) vzniká napěťová špička, která může dosahovat desítky tisíc voltů, ale tohle všechno je technicky řešitelné. Pokud to výrobce neošidil.

Je tu také možnost, že na kabelech vznikne vodivá vrstva z vlhkosti a prachu ze silnice a ta okruh zkratuje. Mělo by to být vyrobené tak aby se s těmito jevy počítalo.

Hlavní problém tady je, že je nesmyslnými zákony tlačeno lety neprověřené řešení. Automobilky si nejdříve myslely, že prodají 2x tak drahá vozítka a zisky jim jen porostou. Vsadily na chromého koně a sázka nevyšla. Teď i šéf VW hovoří o možnosti bankrotu. Bankrotující firma asi nebude mít na prvním místě bezpečnost a řešit ojedinělé situace. To samé se stalo Boeingu, dříve byli ve vedení technici a ty nahradili kravaťáci. Manager kravaťák nedopustí "plýtvání" kvůli jevu, který má příliš nízkou pravděpodobnost. Jenže to je přesně to, co poslalo letadla k zemi a firmě způsobilo celosvětovou ostudu. U automobilů to samé.

Stran: [1] 2 3 ... 5