30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - jafo

Stran: [1] 2 3 ... 5
1
Přesně tak.

Poslal jsem to na VašeStiznosti od DTestu. Tam se dá najít i nějaký právní zástupce abych neudělal případnou chybu. Dá se poslat i stížnost na ČOI, ale to není pro ně právně závazné a mohou to ignorovat. Když se budou hromadit stížnosti, tak jim může ČOI zkontrolovat firmu.

2
Nejdříve jsem to poslal mailem a pak poštou s doručenkou. Proto jsem tak dlouho čekal na to až vyprší 30denní lhůta na vyjádření. Ta vyprší zítra, další kroky budu dělat až potom.

3
Stížnost na STK asi dát mohu. Prý je lepší to poslat na ČOI.

Situace je taková, že oni reklamaci ignorovali. A to je závažné porušení povinnosti jakéhokoliv podnikatele. Podle kamaráda mám v takovém případě velkou šanci vyhrát soudní spor (pokud neudělám chybu) - už se neposuzuje tvrzení proti tvrzení, ale jejich pochybení. Bude to pro mě spousta nechutné práce a já jsem to nikdy nedělal. Tohle svinstvo jim nechci nechat zadarmo.

4
Jestli se ani nevyjádřili k reklamaci, tak podnět na ČOI?
To není právně závazné. Je to založené pouze na slušnosti podnikatele.

A pokud se u dané STK rozbujely úplatky (nemohu prokázat, ten technik mě pravděpodobně vyhodil úmyslně s vidinou úplatku), tak mohou stížnost na ČOI ignorovat.

Zareagoval jsem pozdě, protože se mě snažili podvést i v autorizované prodejně Mazdy. Tam tvrdili, že zadní pásy opraví bez výměny navíjecího mechanismu. Ale to není výrobcem dovoleno a nikdo se v tom mechanismu hrabat nemá, zejména ne autorizovaný servis. Za takových 15000Kč by "opravili" neexistující závadu. Neberte to! Vycházel jsem z toho, že po zakoupení nových pásů alespoň ty navíjecí mechanismy budu mít fyzicky.

5
Chutnou recenzi už zajistil kolega z Mazda Klanu. Nepsal jsem to já. Jěště mám v plánu to rozmazat na "mojestiznosti". Tím se to celé zveřejní.

https://www.google.com/maps/place/STK+a+EMISE/@50.0028828,14.642252,824m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x470b8c022cb0c959:0x4a312849841e8cf!8m2!3d50.0028828!4d14.642252!16s%2Fg%2F11bw5xz2zt?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDcwNi4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Cituji: "Neznalí technici testují zadní bezpečnostní pásy, aniž by je nejdřív povytáhli tak, jak je popsáno v servisním manuálu k vozidlu. Načež nic netušící zákazník vymění celý nový pás za 7200 Kč, aby zjistil, že se chová naprosto identicky, jako ten "poruchový"."

6
Vypadá to, že se mnou komunikovat na STK nebudou. Žádnou odpověď jsem nedostal. Klasická taktika vymlčení.


Pásy znovu vyndavat a měnit nebudu. Bylo by to zase den zbytečné práce a někteté plastové díly tolik výměn nevydrží - nejsou na to úmyslně od výrobce navrženy. Plasty jednoduše popraskají a budu je schánět někde jinde.

7
Pásy jsou nepoužité - nikdo na zadní sedačce neseděl, ale ta výměna je velmi pracná.
A zadalší, jak mi sdělili prodejci na prodejně, tak nikdo jiný po nich pásy nepoptával. Pásy se prostě nekazí a poptávka po nich je prakticky nulová. Buď bych je prodal za směšnou cenu nebo vůbec.

8
Oni to asi smetou ze stolu. Uvidím, jak na to zareagují. Pokud mi vrátí těch 590Kč, tak mi to bude stačit a dále do toho vrtat nebudu. Ale už tam vícekrát nepojedu. Nikdy jsem tento problém řešit nepotřeboval.

Pásy vrátit nemohu, protože jsem musel na prodejně osobně podepsat, že se zříkám možnosti pásy vrátit. A zadalší je výměna pásů velmi pracná, to se musí sundat celé čalounění a sedačku rozebrat. Trvalo mi to několik hodin. Znova se mi to dělat nechce a nestojí mě to za to.

9
Poslal jsem na STK tuto reklamaci zatím mailem ručně podepsanou a nascanovanou. Když neodpoví na mail, pošlu ještě poštou. Na toto konkrétní místo stejně už nikdy nepojedu. Nechat si líbit okradení není dobré. A i když mě s reklamací vyhodí, tak jim to na internetu udělá antireklamu.
Kdyby mě nechtěli podvést i v Autopalace Spořilov, tak bych to zjistil dříve. Tam mi slibovali, že v servisu pásy opraví, což bez výměny celého mechanismu není možné. Takže bych platil minimálně dvojnásobek. Tam jsem cítil, že se mnou hrají nečistou hru a nakonec jsem tam musel jet a zřeknout se možnosti vrátit objednané zboží a dopředu zaplatit 5000Kč zálohu. Vycházel jsem z toho, že po zaplacení 7253Kč alespoň budu fyzicky mít pásy nové, pokud ty původní jsou vadné (což nebyly).

------------------------------------------------------------------------
Reklamace STK, žádám o úhradu způsobené škody

Dne 23.4. jsem navštívil provozovnu STK na adrese Kolovratská 2020, Říčany s vozidla Mazda 6 SPZ XXX XXXX. Technik označil 2 zadní bezpečnostní pásy za nevyhovující. Technik za pás jen zatáhl a nedodržel postup testování předepsaný výrobcem. Toto konkrétní vozidlo 2x prošlo na Vaší STK a technik si dříve nestěžoval na chování zadních pásů, které se nezměnilo.

Já jsem o tom nevěděl a považoval pásy za chybné. Proto jsem koupil 2 nové pásy za 7253Kč v autopalace Spořilov – účtenku přikládám. Zjistil jsem, že tyto nové pásy se chovají úplně stejně jako pásy označené na STK za nevyhovující. Proto jsem dále pátral a podařilo se mi sehnat část servisního manuálu, kde je výslovně popsán postup testování zadních pásů. Manuál posílám jako přílohu k této reklamaci.

Při opakování STK s novými pásy jsem Vašemu technikovi předložil list ze servisního manuálu a Váš technik tento dokument zpochybnil s tím, že ostatní pásy blokují hned od začátku dráhy. Podle vyjádření technika jsou bezpečnostní pásy chybné a nebudou fungovat při použití dětské sedačky. Já nemohu chování zadních bezpečnostních pásů změnit, takto bylo auto navrženo a zkonstruováno. I když bylo STK opakováno z důvodu chyby Vašeho technika, tak mi bylo neoprávněně naúčtováno 590Kč.

Toto video ukazuje, že staré pásy jsou stále plně funkční: https://vimeo.com/1086101590?activityReferer=1

Chybným postupem testování na STK mi vznikla škoda 590Kč +  7253Kč za nové pásy a navíc za práci na kterou nemám doklad. Ještě mi vznikly náklady na 2 návštěvy Autopalace Spořilov (musel jsem osobně podepsat zřeknutí se možnosti vrácení) a opakované návštěvy Vaší STK. Žádám o náhradu vzniklé škody.

S pozdravem                        V Praze dne 22.5.2025

10
Děkuji za info.

Ten technik i v okamžiku opakování STK, kdy jsem v ruce držel účtenku za nové pásy a dal mu do ruky list ze servisního manuálu tvrdil, že pásy by měly blokovat od začátku, jinak bude problém s dětskou sedačkou. To auto takto bylo vyrobeno a já nemohu chování pásů změnit! Přední pásy skutečně blokují od začátku dráhy, ale ty zadní ne.

Ty staré pásy jsou plně funkční 3s video: https://vimeo.com/1086101590?activityReferer=1

11
Je tu rozdíl od toho motorkáře. Ten věděl už v servisu, že má motorku v pořádku. Kdežto já jsem to naprosto netušil, že na mě šijou boudu. Nechci jezdit s chybným autem a pokud jsou pásy vadné, tak je vyměním.

Je to pravda, že jakmile jsem poprvé odjel, tak už neprokáži, že s pásy bylo manipulováno. Nové pásy mají trochu jiný odstín. A na plastovém výlisku je vyražano datum výroby - jasně mohl jsem sehnat na vrakáči pás se shodným datem.

Hlavní je před tímto nešvarem varovat ostatní.

12
Děkuji Vám moc. Já jsem jezdil na STK po dobu 20 let a tohle se mi stalo poprvé. Nikdy dříve se mě takto nesnažili natáhnout a když technik řekl, že pásy jsou vadné tak jsem předpokládal, že má pravdu.

Staré pásy mám doma a mohu natočit video, že mechanismus je plně funkční.

13
Moje auto prošlo 3x STK bez problémů.

Před měsícem mi technik říkal, že mi neblokují zadní dva pásy. Podezřelé bylo, že selhalo blokování obou pásů úplně stejně. Já jsem předpokládal, že mi pásy skutečně neblokují a tak jsem koupil za 7200Kč nové pásy a zjistil jsem, že tyto nové pásy se chovají úplně stejně jako ty původní.

Na fóru aut Mazdy mi řekli, že technik STK pásy testoval chybným postupem. Zadní pásy se musí testovat až po určitém povytažení a já to nevěděl. Servisní postup v příloze tohoto příspěvku technici nedodrželi!

Takže mě na STK podvedli a okradli o 7200Kč + pokuta ze chybu technika 590Kč (opakování STK) + práce na výměnu pásů.

-------------------------------------------------------

Možná chtěl technik úplatek, ale neřekl si o něj explicitně ani jsem z jeho jednání nepoznal, že něco takového chce.

A je opravdu možné, že o této vlastnosti aut technik neví a nebo je to takový diletant?

Asi nic nedostanu, ale moje snaha pomůže tento nový způsob okrádání lidí na STK zastavit.

14
Autor asi přebíral twitterové účty: https://x.com/real_shirelass/status/1887422538197725445
U každého média je třeba ověřit odkud to vzešlo, AC24 to nevymyslelo.

Tohle se píše ve zdroji: England is on the verge of shutting down the World Economic Forum's "15 Minute Cities" programme after almost all the cameras were destroyed and 50,000 people refused to pay the fines.
... za to AC24 nemůže. Ale teď je otázka kdo to vyplodil a proč? "The Yorkshire Lass" vypadá jako někdo z USA, kdo se na Twitter připojil 2022 pro podporu Trumpa.

Je možné, že tvrzení jsou přehnaná, pokud se to nepotvrdí i jinde.

15
Pokud je odpor skutečně masový, tak to úředního šimla zažene:

Více než 50 000 občanů údajně odmítlo zaplatit pokuty za řízení nevyhovujících vozidel. Tato vlna odporu vytvořila pro úřady logistickou noční můru. Soudy, již tak přetížené, prostě nejsou vybaveny na to, aby vyřídily tak obrovské množství případů.

Rozsah ničení je ohromující. Zprávy naznačují, že až 90% těchto zařízení bylo zničeno. V Londýně a dalších městech byly cílem prakticky všechny kamery spojené s emisními schématy – rozbité, odšroubované nebo jinak vyřazené.

https://cz24.news/povstani-v-britanii-britove-povstali-proti-15minutovym-mestum-50-000-lidi-odmita-platit-pokuty-video/

Stran: [1] 2 3 ... 5