30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - enzym

Stran: [1] 2 3 ... 122
1
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 20 Června 2025, 14:26:47 »
Pak jsem ale nakoupil Toyoty a právě zmíněný servis na Vídeňské byla jedna z nejhorších zkušeností. Arogantní a neochotní týpci, záruční opravy se musíte zdlouhavě domáhat, připadáte si, že je obtěžujete.
Moje zkušenost je z letoška, ale byl jsem tam s Lexusem na karosářské práci (sejmul mě kamion), kterou na Mařákově nedělají. Možná mají k Lexusům jiný přístup. Do úvahy připadá též možnost je vytlouct maximum zisku z pojišťovny bez handrkování se se zákazníkem.

2
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 20 Června 2025, 08:17:23 »
Tak bych uvítal tipy na kvalitního servisáka na dodávky, kdyby někdo o někom věděl.
Mí kolegové veškeré dodávky i osobáky servisují ve Slavkově u Brna (Auto Bayer), máme Ford, VW a Audi. Tvrdí, že je to jediný slušný servis v Brně a okolí. Sám za sebe mohu nedoporučit oba servisy Mazda v Brně (Balvin a Auto palace) a doporučit Lexus (Mařákova) a Toyota (Vídeňská), ona je to stejná firma.

3
Mírně OT.
K té politice, mě to nijak nepřekvapuje, do dnešní doby 90 procent školství (třetina duševně aktivního života?) jede v duchu drž hubu, s nikým se nebav, nespolupracuj, hlavně nemysli, poslouchej, piš si a opakuj po mě. Od posledního převratu jsem nezaregistroval významnou změnu...
Moje velmi dobrá známá původem elektroinženýrka vyučuje na lepším gymnáziu programování a podobné věci (nyní IT) od bolševika (cca 1985) a podle jejího názoru došlo k výrazné změně. Sestavení algoritmu podle vhodně zvoleného zadání nutně vyžaduje přemýšlení a uvažování přinejmenším k nalezení vhodného kopyta, většinou však nějaké kopyto ani neexistuje a člověk to holt musí vymyslet sám. Vůči tomuto postupu kantorů je neustále větší a větší odpor nejen ze strany studentů, ale i jejich rodičů s argumentem "toto jsme se neučili"; přitom jde pouze o přesnou aplikaci těch několika málo notoricky známých prvků (příkaz, podmínka, cyklus), které všichni studenti jednotlivě ovládají.

4
Sám § 22 nabízí odpověď -  když svítí zelená na přechodu, nebo je žlutá tak krátká, že nelze zastavit před hranicí křižovatky (a za přechodem se dá pokračovat), nic vjetí do křižovatky nebrání, šmitec, konec diskuze. Navíc je před přechodem stopčára (= příčná čara souvislá V 5), která jasně definuje povinnost v souvislosti s § 70 odst. 2 písm. a) ZPPK. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#p70-2-a; § 70 je lex specialis vůči § 22.
Pokud se během jízdy křižovatkou signál překlopí do žluté, lze pro zmatení parazita aplikovat odkaz na výjimku podle  § 5 odst. 1 písm. h) ZPPK, byť to není úplně přesné. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#p5-1-h

Šel bych navíc po umístění semaforu, to je prasárna, řízený přechod by měl umístěn neméně 10 m za hranicí křižovatky; spíše však 15 m až 20 m.

5
Nedopravní tématika / Re:Humor
« kdy: 19 Dubna 2024, 11:53:38 »
Můj příspěvek k dnešnímu speedmarathonu.

6
Podle mých neoficiálních dezinformací na Boby a UH průjezd na červenou není aktivní. Na Staré Osadě funguje, netuším však, zda je zatím v testovacím provozu, nebo již v ostrém.

7
Nedopravní tématika / Re:Překročení o 1 km
« kdy: 08 Února 2024, 19:04:06 »
Z pozice úředního parazita zcela korektní úvaha.
Z pozice statistik nehodovosti je měření a následné stíhání za nízké překročení povolené rychlosti (do 10 kmh-1) a projetí signálu stůj v první a snad i druhé sekundě to nejhorší, co mohou pro bezpečnost dopravy hamižné orgány stání buzerace udělat.
Dokonce i statistiky PČR uvádějí jako nejčastější příčinu nehod nesprávný způsob jízdy. Tento vyplývá většinou (u alespoň trochu vyježděných řidičů) z nepozornosti, protože vedle sledování cvrkotu na silnici před vozdlem a za vozidlem a přilehlých chodnících hypnotizují tachometr a na řízené křižovatce semafor.

8
Nedopravní tématika / Re:Dvě prasátka
« kdy: 16 Ledna 2024, 17:20:25 »

9
Nedopravní tématika / Re:Naprosto nedopravní dotaz.
« kdy: 28 Června 2023, 15:15:43 »
Protože ve VOP není o sklech řeč, platí záruka podle smlouvy.

10
Zajímavé články z internetu / Re:Je Hrib (Praha) nad zakony?
« kdy: 27 Června 2023, 17:11:03 »
Koloběžka/osobní přepravník nepochybně.

11
Zajímavé články z internetu / Re:Je Hrib (Praha) nad zakony?
« kdy: 22 Června 2023, 21:52:59 »
Moped tam IMHO nemůže (viz symboly 201 a 202).

13
Jiné / Re:"Nečitelná" RZ během sněhové kalamity
« kdy: 16 Června 2023, 19:17:42 »
.....
Mohlo by se hodit (?)
Je to zásadní judikatura, rozhodně ji použijte.

14
Pro odbočení doprava platí výška 3,2 m.

15
Já na google maps vidím něco nepatrně jiného https://www.google.com/maps/@49.4306587,17.4546482,3a,75y,163.14h,82.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSdIcAUdHvKnnlheXvAx7oQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu, data mají být z listopadu 2022.

Samostatné VDZ je až na pár výjimek (z hlavy si uvědomuji pouze "místo pro invalidy") platné, ve Vašem případě je však přítomno, resp. v listopadu 2022 bylo přítomno i SDZ.



Stran: [1] 2 3 ... 122