30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Multiparkování 2  (Přečteno 10081 krát)

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #30 kdy: 30 Března 2021, 17:56:40 »

Doručeno usnesení krajského soudu, to budou mít paraziti z MMB radost. Zdalipak budou zase zkoušet kasační stížnost?

Jen mi nejsou jasné dvě věci:
1. Proč nemají povinnost mi uhradit v rámci nákladů řízení i poštovné?
2. Neměl správně soud vrátit tisícovku a druhou nechat uhradit Žalovaného? Teda ne že by mi to vadilo. :-)
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #31 kdy: 02 Dubna 2021, 02:03:24 »

V úterý 06.04.2021 je deadline pro podání správní žaloby proti rozhodnutí SO2 (předcházelo rozhodnutí SO1 a odvolání). Budu rád za případné připomínky a komentáře.

I. Formální aspekt přestupku
Vodorovná dopravní značka č. V 13 „šikmé rovnoběžné čáry“ označuje plochu, do které je zakázáno vjíždět, ale jen a pouze za určitých přesně stanovených okolností, a to konkrétně jen a pouze v případě, kdy to není nutné k objíždění. Magistrát města Brna (jako správní orgán prvního stupně; dále také jen „SO1“) i Žalovaný tuto skutečnost po celou dobu správního řízení účelově ignorovali. Ani SO1 ani Žalovaný se ani v nejmenším nepokusili prokázat, že se nejednalo o objíždění, když vozidlo do plochy vyznačené touto značkou vjíždělo.

Žalobce doplňuje, že tento zákaz (platný ale jen a pouze pro vozidla, kterými není prováděno objíždění) platí jen a pouze pro vjíždění do této plochy, nikoli však už pro jízdu po této ploše, nebo vyjíždění z této plochy. Ostatně, pokud by tomu tak bylo, vozidlo zaparkované na této ploše (ať už by se jednalo o přestupek či nikoli), by z této plochy nemohlo legálně odjet, neboť by se jednalo o přestupek jízdy po této ploše a přestupek vyjíždění z této plochy (samozřejmě pokud by to nebylo nutné k objíždění).

Argumentace Žalovaného, že se nejednalo o objíždění, neboť vozidlo stálo na místě, je zcela zcestná. Rozhodným okamžikem je vjíždění do plochy vyznačené touto značkou, nikoli doba, po kterou se vozidlo v ploše vyznačené touto značkou již nachází. Aby mohl Žalovaný vyvrátit, že vjíždění do plochy vyznačené touto značkou nebylo nutné k objíždění, musel by mít zadokumentován právě onen proces vjíždění do plochy vyznačené značkou. Ze spisového materiálu však plyne, že veškerá dokumentace proběhla až v době, kdy se vozidlo již nějakou dobu na ploše vyznačené touto značkou nacházelo, a tedy nijak nevypovídá o situaci v okamžiku vjíždění do této plochy.

Neexistuje předpis, který by řidiči, který započal objíždění, přikazoval, že nejprve musí objíždění dokončit a až poté může zastavit nebo stát. Pokud řidič zahájil objíždění a ještě před ukončením objíždění ukončil jízdu, nedopustil se žádného protiprávního jednání. Tento argument již Žalobce uvedl v odvolání, ale Žalovaný se ním nevypořádal.

Z výše uvedeného vyplývá, že se žádný přestupek nestal.

Důkazy:
Správním spisem
Vyhláškou č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích

II. Odpovědnost provozovatele
Provozovatel vozidla za přestupek podle odst. 1 § 125f zákona o provozu na pozemních komunikacích (dále také jen „ZPPK“) odpovídá, pokud porušení pravidel bylo zjištěno prostřednictvím automatizovaného technického prostředku používaného bez obsluhy při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích nebo se jedná o neoprávněné zastavení nebo stání. V tomto případě je nezjištěnému řidiči kladeno za vinu porušení povinnosti nevjíždět do plochy vyznačené značkou V 13, tedy se nejedná o neoprávněné zastavení nebo stání. Zároveň strážníky nelze považovat za automatizovaný technický prostředek  používaný bez obsluhy při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.

Argumentace Žalovaného, že pokud je na nějaké místo zakázáno vjíždět, pak je tam zakázáno i stát je také zcestná. Pokud bychom přistoupili na takovou argumentaci, pak by byl provozovatel vozidla odpovědný za naprosto jakýkoli přestupek spáchaný tímto vozidlem, protože každá jízda je ukončena zastavením nebo stáním. V takovém případě by pak byl § 125f odst. 1 ZPPK zcela zbytečný, což jistě zákonodárce nezamýšlel.

Podobně absurdní je i tvrzení Žalovaného, že jinak než vjetím na značku by na ní nebylo možno zaparkovat. Vozidlo může být na značku přivezeno a složeno odtahovou službou, jeřábem nebo vrtulníkem, přineseno lidskou silou, může se na místo samovolně (bez řidiče) doklouzat po náledí a nebo být na místo (bez řidiče) náhodným kolemjdoucím vtipálkem dotlačeno. Podobně není technický problém namalovat značku pod stojícím vozidlem (a kolem něj).

Z výše uvedeného vyplývá, že i pokud by se přestupek stal, není za něj odpovědný provozovatel.

Důkazy:
Správním spisem
Zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích

III. Protiprávní zahájení správního řízení s provozovatelem
SO1 ale i Žalovaný uvádí, že Žalobce na žádnou z výzev k uhrazení určené částky (nebo sdělení totožnosti řidiče) nereagoval a nesdělil údaje o totožnosti řidiče. Toto tvrzení je nepravdivé, Žalobce na každou jednu takovou výzvu reagoval a včas a ve lhůtě sdělil údaje o totožnosti řidiče předmětného vozidla v době údajného spáchání přestupku. SO1 místo aby v souladu se zákonem obeslal udané řidiče (a případně s nimi zahájil správní řízení), tato sdělení totožnosti řidiče zcela ignoroval a v rozporu se zákonem zahájil správní řízení s provozovatelem vozidla (Žalobcem).

Že SO1 nepracuje v souladu se zákonem a svévolně ignoruje podání učiněná účastníkem řízení (Žalobcem), nelze klást k tíži Žalobci. Pokud by skutečně mělo dojít k tomu, že by SO1 k podáním z nějakého důvodu nepřihlížel (jak naznačuje Žalovaný v napadeném rozhodnutí), musel by minimálně tato podání zpracovat, zařadit do spisu a nějakým zákonným způsobem rozhodnout, že k nim nebude přihlížet. To se ovšem nestalo a SO1 tato podání zcela zapřel.

Žalobce k odvolání přiložil důkazy o zaslání těchto podání k SO1, ale Žalovaný opět pouze konstatoval, že součástí spisového materiálu nejsou žádná podání, která by obsahovala sdělení totožnosti řidiče. Žalovaný místo toho, aby na základě předložených důkazů vyzval SO1 k doplnění předmětných podání, která měla být součástí spisu (ale z důvodu pochybení ze strany SO1 nebyla), toto protiprávní jednání SO1 bezostyšně přikryl.

Ani tvrzení, že k hromadným podáním nemůže být přihlédnuto, není v souladu se zákonem (neexistuje zákon přikazující podávat každou dílčí věc zvláštním podáním ani zakazující učinit více podání v jedné zásilce) ani s ustálenou judikaturou. Viz např. rozhodnutí Krajského soudu v Brně č.j. 62 A 151/2020-51.

Z výše uvedeného vyplývá, že správní řízení s provozovatelem (Žalobcem) bylo zahájeno v rozporu se zákonem.

Důkazy:
Správním spisem
Kopií příslušných podacích lístků
Rozhodnutím Krajského soudu v Brně č.j. 62 A 151/2020-51

IV. Nesloučení do společného řízení
Řízení vedené pod spis. zn. ODSČ-63200/20-SPA/V mělo být sloučeno do společného řízení se správním řízením vedeným pod spis. zn. ODSČ-41395/20-MIK/PŘ a v souladu se zásadou absorpce pak měla být uložena jedna pokuta a jeden správní poplatek za vedení správního řízení. Toto se ovšem nestalo, což je v rozporu se zákonem.

Řízení vedené pod spis. zn. ODSČ-63200/20-SPA/V bylo zahájeno dne 29.06.202 doručením oznámení o zahájení řízení č.j. ODSČ-63200/20-118 a týká se údajných přestupků, ke kterým mělo dojít v období 03.07.2019 až 15.09.2019.

Řízení vedené pod  spis. zn. ODSČ-41395/20-MIK/PŘ bylo zahájeno dne 04.06.2020 doručením příkazu č.j. ODSČ-41395/20-8 a týká se údajného přestupu ze dne 07.04.2020.

Tato dvě řízení měla být sloučena do společného řízení dle § 88 zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (dále také jen „PřesZ“), ale SO1 tak v rozporu se zákonem neučinil.

Tvrzení Žalovaného, že tato dvě řízení nelze sloučit, neboť jedno je vedeno s účastníkem řízení jako s provozovatelem, zatímco druhé je vedeno s účastníkem řízení jako s řidičem vozidla, je pak zcela absurdní a nepodložené zákonem, neboť v obou případech je tímto účastníkem stejná osoba a to Žalobce.

Žalobce se domnívá, že Žalovaný nepostřehl změnu zákonů z data 01.07.2017, jelikož před touto dobou skutečně nešlo do společného řízení spojit přestupek řidiče vozidla se správním deliktem provozovatele vozidla. Nicméně v dnešní době i v době údajného spáchání údajných přestupků se již v obou případech jedná o přestupek dle ZPPK, tedy je dle zákona nutno takováto řízení sloučit do společného řízení.

Případná argumentace Žalovaného, že se jedná o přestupky dle jiného ustanovení zákona pak také nemůže mít úspěch, neboť pokud by nebylo možné sloučit správní řízení o přestupku dle § 125f odst. 1 ZPPK se správním řízením o přestupku § 125c odst. 1 písm. k) ZPPK, pak by nebylo ani možné sloučit správní řízení o přestupku dle § 125c odst. 1 písm. k) ZPPK například se správním řízením o přestupku dle § 125c odst. 1 písm. f) bod 2 ZPPK, což je očividný nesmysl.

Žalovaný se navíc odvolává na zásadu předvídatelnosti a legitimního očekávání, kdy je naprosto běžné že jsou v souladu se zákonem slučována správní řízení o přestupku řidiče se správními řízeními o přestupku provozovatele, pokud jsou řidič i provozovatel stejná osoba (a pochopitelně se jedná o stejnou skutkovou podstatu, týkající se porušení právních povinností, vyskytujících se ve stejné oblasti veřejné správy, k jejich projednání je příslušný týž správní orgán a žádný z přestupků nebyl spáchán po zahájení řízení o jiném přestupku).

Z výše uvedeného vyplývá, že napadené rozhodnutí bylo vydáno v rozporu se zákonem.

Důkazy:
Správním spisem
Příkazem č.j. ODSČ-41395/20-8
Příkazem č.j. XXX (kterým byl jiný pirát ve společném řízení uznán vinným jak z přestupků řidiče, tak z přestupků provozovatele)

V. Protiprávní postup SO1 po odvolání
V odvolání proti rozhodnutí SO1 Žalobce navrhl zrušení rozhodnutí autoremedurou a pokud k tomu nedojde, požadoval Žalobce v souladu s § 36 odst. 2 správního řádu o zaslání kopie stanoviska správního orgánu prvního stupně předaného nadřízenému správnímu orgánu společně s odvoláním podle ust. § 88 správního řádu. Žalovaný však této žádosti v rozporu se zákonem nevyhověl.

Žalobce měl v rámci procesní strategie poskytnout Žalovanému další důkazy svědčící ve prospěch Žalobce, avšak až po okamžiku, kdy SO1 předá správní spis spolu s odvoláním Žalovanému, aby tak SO1 nemohl zpětně antedatovat dokumenty a opravovat tak ve správním spisu chyby jím spáchané a zahlazovat tak svá porušení zákona.

Tímto protiprávním jednáním SO1 tak byl Žalobce krácen na svých právech.

Z výše uvedeného vyplývá, že správní řízení bylo vedeno v rozporu se zákonem a napadené rozhodnutí je nezákonné.

Důkazy: Správním spisem

VI. Návrh na moderaci
Vzhledem k tomu že pokuta byla zcela zjevně udělena v nepřiměřené výši, navrhuje Žalobce, aby soud od pokuty upustil, nebo ji alespoň snížil dle § 78 odst. 2 zákona č. 150/2002 Sb. soudní řád správní. SO1 ve svém Rozhodnutí č.j. ODSČ-63200/20-191 neshledal naprosto žádnou přitěžující okolnost, přesto však uložil pokutu nad horní hranicí zákonné sazby.

Vzhledem k tomu, že SO1 ani Žalovaný v rámci správního řízení neučinili téměř žádné kroky, spis je hubený a neobsahuje téměř nic a nebylo potřeba zasílat téměř žádná úřední psaní domnívá se Žalobce, že by bylo v rozporu s dobrými mravy, aby mu bylo uloženo uhradit náklady správního řízení, když SO1 ani Žalovaný v podstatě žádné náklady neměli. Proto Žalobce navrhuje, aby soud zrušil povinnost uhradit náklady správního řízení.

Závěrečný návrh výroku rozsudku
Z výše uvedených důvodů Žalobce navrhuje, aby soud vydal tento rozsudek:

    1. Rozhodnutí Krajského úřadu Jihomoravského kraje č. j. JMK 8156/2021 a rozhodnutí Magistrátu města Brna č. j. ODSČ-63200/20-191 se zrušují a věc se vrací žalovanému k dalšímu řízení.
    2. Žalovaný je povinen nahradit Žalobci náklady řízení.
« Poslední změna: 02 Dubna 2021, 12:44:53 od Číkus »
IP zaznamenána

ryuu

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 308
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #32 kdy: 02 Dubna 2021, 11:22:55 »

Jen drobny detail:

V odvolání proti rozhodnutí SO1 Žalobce navrhl zrušení rozhodnutí autoremedurou a pokud k tomu nedojde, požadoval Žalobce v souladu s § 36 odst. 2 správního řádu o zaslání kopie stanoviska správního orgánu prvního stupně předaného nadřízenému správnímu orgánu společně s odvoláním podle ust. § 88 správního řádu. Žalobce však této žádosti v rozporu se zákonem nevyhověl.
Tady asi ma byt zalovany.
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #33 kdy: 02 Dubna 2021, 12:45:13 »

Děkuji, opaveno.
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #34 kdy: 04 Dubna 2021, 22:30:13 »

Trochu jsem upravil bod V:

V.  Protiprávní postup SO1 po podání odvolání

V odvolání proti rozhodnutí SO1 Žalobce navrhl zrušení rozhodnutí autoremedurou a pokud k tomu nedojde, požadoval Žalobce v souladu s § 36 odst. 2 správního řádu o zaslání kopie stanoviska správního orgánu prvního stupně předaného nadřízenému správnímu orgánu společně s odvoláním podle ust. § 88 správního řádu. Žalovaný však této žádosti v rozporu se zákonem nevyhověl.

Žalobce měl v plánu v rámci procesní strategie poskytnout Žalovanému další důkazy svědčící ve prospěch Žalobce, avšak až po okamžiku, kdy SO1 předá správní spis spolu s odvoláním Žalovanému, aby tak SO1 nemohl zpětně antedatovat dokumenty a opravovat tak ve správním spisu chyby jím spáchané a zahlazovat tak svá porušení zákona.

Žalobce měl také v plánu se po zaslání kopie stanoviska SO1 dotázat Žalovaného, kdo bude ve věci odvolání proti rozhodnutí č.j. ODSČ-63200/20-191 rozhodovat a v případě, že by se jednalo o úředníka Mgr. Karla Frölicha, podat proti Mgr. Karlu Frölichovi námitku podjatosti. Je totiž zcela zřejmé, že Mgr. Karel Frölich je ve věci Žalobce podjatý, neboť opakovaně vydává rozhodnutí v rozporu se zákonem, s cílem Žalobci uškodit. Jako důkaz se nabízí rozhodnutí č.j. JMK 1164/2021, kterým v rozporu se zákonem nevyhověl Žalobcově žádosti o uplatnění opatření proti nečinnosti s tím, že SO1 nečinný nebyl. Že se jednalo o lživé tvrzení se prokázalo v usnesení Krajského soudu v Brně č. j. 62 A 10/2021-40.

Mgr. Karel Frölich ovšem takto protiprávně nejedná vždy, ale pouze ve věcech Žalobce. Jako důkaz Žalobce předkládá rozhodnutí č. j. JMK 40993/2021, kterým ve věci jiného odvolatele Mgr. Karel Frölich zrušil rozhodnutí o uložení pořádkové pokuty z důvodu, že ve věci údajně hrubě urážlivého podání nebylo vedeno související správní řízení. V naprosto přiléhavé věci Žalobce pak Mgr. Karel Frölich rozhodnutím č. j. JMK 172928/2017 naopak odvolání žalobce proti rozhodnutí o uložení pořádkové pokuty zamítl, ale že ve věci údajně hrubě urážlivého podání nebylo vedeno související správní řízení mu nevadilo. Že toto rozhodnutí vydal Mgr. Karel Frölich v rozporu se zákonem ostatně uznal i Krajský soud v Brně rozsudkem č. j. 29 A 22/2018-46. Z výše uvedeného je zřejmé, že je ve věci Žalobce Mgr. Karel Frölich podjatý, ale protiprávní postup SO1 znemožnil Žalobci se dotázat na oprávněnou úřední osobu, která bude o odvolání proti rozhodnutí  č. j. ODSČ-63200/20-191 rozhodovat a na základě zjištěných informací podat důvodnou a oprávněnou námitku podjatosti proti Mgr. Karlu Frölichovi.
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #35 kdy: 13 Dubna 2021, 17:10:32 »

Věc převzala parazitka Ambrožová, dle seznamu parazitů na webu MMB to vypadá, že zmr. Španiel už na MMB/ODSČ neškodí. Možná zkusit nějakou infožádost z jakého důvodu vlastně odešel? :-)

Dorazilo usnesení, kterým je mi určena lhůta pro doplnění blanketního odvolání proti rozhodnutí o 13 přestupcích z období 13.01.2020 až 02.02.2020. Blanketní odvolání doplním a proti usnesení podám odvolání, pro začátek blanketní.

Otázkou ale je, kdy toto usnesení bylo doručeno fikcí. První pokus o doručení byl 30.03.2021, ale na výzvě od pošty je "uloženo do 12.04.2021".

Jo a ve výroku je chybně uvedeno pořadové číslo předmětného rozhodnutí, ale to asi nebude dostatečný důvod k ignoraci nebo žádosti o uvedení na pravou míru. Nebo ano?
« Poslední změna: 13 Dubna 2021, 17:12:25 od Číkus »
IP zaznamenána

AndyT

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 199
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #36 kdy: 13 Dubna 2021, 18:07:04 »

Velmi zajímavé čtení, díky za něj.
Nějakou dobu jsem to tu nenavštěvoval (nebylo potřeba) a mám pocit, že svět správních rozhodnutí se za času Corony posunul a ze lhaní a pošlápávání práv občanů se stal standard.
Můžu se zeptat, proč nepoužívate datovku? Chápu, že tím může dojít ke zkrácení lhůt na doručení, ale zase je nezpochybnitelné, co a kdy jste správnímu orgánu odeslal. Navíc můžete v datovce zadat číslo jednací i spisovou značku, takže by to podatelna měla rovnou nahrát do spisu.
IP zaznamenána

johncreek

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 1 471
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #37 kdy: 13 Dubna 2021, 18:10:47 »

Když jste dobročinný aktivista Číkusova ražení, tak vám toho chodí tolik, že by bylo prakticky nemožné užívat lhůt. Navíc, bez datovky jste schopen dosáhnout toho, že když případ prohrajete, tak vás alespoň může zahřát u srdíčka, že úřad je po započtení nákladů na poštovné a na čas strávený s případem hluboko ve ztrátě.
IP zaznamenána
Všechny moje rady a tvrzení berte s rezervou. Jsem pouze nadšenec, nikoliv právník/advokát.

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #38 kdy: 15 Dubna 2021, 18:46:26 »

Doručeno usnesení krajského soudu, to budou mít paraziti z MMB radost. Zdalipak budou zase zkoušet kasační stížnost?
Zkoušejí.

Kasační stížnost

Ad bod [5]:
Neměli tohle navrhovat už u krajského soudu? Neplatí tady koncentrace řízení?

Ale hlavně, argumentace, že reálnost procesů veřejné správy se odvíjí nikoli pouze od ryzí definice právní, ale rovněž od toho, co skutečně možné je, mi přijde komická v kontextu s tím, že se jednalo o sprdelní řízení. Také jim bylo zcela volné, že provozovatel nemá jak ovlivnit, zda s vozidlem budou nebo nebudou páchány přestupky, když zrovna není řidičem.

Ad bod [8]:
Pokud se spis stále válí u krajského soudu a teď ještě patrně poputuje k NSS, mám pocit, že SO2 nevydá rozhodnutí o odvolání včas a bude tak nečinný...
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #39 kdy: 27 Dubna 2021, 01:11:11 »

MMB byl vyzván k odstranění vad. Má smysl podávat repliku nyní (ve stanoveném termínu) jen na základě první verze kasační stížnosti, nebo vyčkat na doplněné/opravené znění? Předpokládám, že mi bude zasláno - nebo se mýlím?
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #40 kdy: 28 Dubna 2021, 01:54:21 »

Nástřel repliky:

Žalobce navrhuje, aby soud vyzval Žalovaného k uhrazení soudního poplatku, neboť projednávaná věc nesplňuje podmínky pro osvobození od poplatkové povinnosti dle § 11 odst. 2 písm. b) zák. č. 549/1991 Sb. o soudních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, jelikož se nejedná o spor týkající  se výkonu státní správy, nýbrž naopak nevýkonu, kdy žalovaný byl v rozporu se zákonem zcela nečinný a žádnou státní správu nevykonával.

Zákon stanovuje lhůtu, ve které je správní orgán povinen vydat rozhodnutí. Zákony platí i pro správní orgán. Dura lex, sed lex.

Výmluva Žalovaného, že je nereálné a nemožné vydat rozhodnutí včas, je vyloženě pikantní v kontrastu se skutečností, že předmětné správní řízení se týká přestupku provozovatele vozidla, přičemž tento nemá žádné možnosti, jak ovlivnit chování řidiče svěřeného vozidla, zejména pokud není údajnému přestupkovému jednání fyzicky přítomen. Takové chování se označuje jako chucpe.

Žalobce navrhuje, aby soud vybral od Žalovaného soudní poplatek a následně kasační stížnost zamítl jako nedůvodnou.
IP zaznamenána

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 143
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #41 kdy: 28 Dubna 2021, 07:48:09 »

Dobře napsáno, pane kolego. :-)
Já osobně bych to „chucpe“ asi doplnil, aby to došlo intelektuálně omezenému žalovanému:
„Výmluva Žalovaného, že je nereálné a nemožné vydat rozhodnutí včas, je vyloženě pikantní v kontrastu se skutečností, že předmětné správní řízení se týká přestupku provozovatele vozidla, přičemž tento nemá žádné možnosti, jak ovlivnit chování řidiče svěřeného vozidla, zejména pokud není údajnému přestupkovému jednání fyzicky přítomen. Takové chování se označuje jako chucpe (což jest podobné jednání, jako když například někdo zavraždí své rodiče a pak u soudu žádá shovívavost, protože je sirotek).“
Ale jinak se domnívám, že to je skvěle a lehce kousavě napsané tak, jak to je a mé poznámky si všímati nemusíte… :-)
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #42 kdy: 28 Dubna 2021, 19:18:32 »

MMB byl vyzván k odstranění vad. Má smysl podávat repliku nyní (ve stanoveném termínu) jen na základě první verze kasační stížnosti, nebo vyčkat na doplněné/opravené znění? Předpokládám, že mi bude zasláno - nebo se mýlím?
Co tam vůbec má MMB doplnit, ta kasační stížnost se mi zdá být úplná.
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #43 kdy: 11 Května 2021, 20:51:15 »

Paraziti z MMB uhradili 2000 Kč.
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 023
    • Zobrazit profil
Re:Multiparkování 2
« Odpověď #44 kdy: 17 Května 2021, 01:13:45 »

IP zaznamenána