30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Pomahač a TDI  (Přečteno 9176 krát)

paty

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 636
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #15 kdy: 10 Října 2019, 02:17:26 »

V přeběhových otáčkách už ale dochází k omezování dodávky paliva (čili to přestává kouřit), votuněný nebo nevotuněný. Z tohohle leze černá tyč furt. Řekl bych, že to tam opicajt tejral stáním na pedálu jak na rejči dokud to motor, který se v běžném provozu těmhle otáčkám nepřiblíží jak je rok dlouhej, nevzdal. (A ještě se diví "Ono to chcíplo", no nekecej.)
Debata výživná, dle Scheinherra jim prý řidič dokonce poděkoval ;D
No ono to chcíplo, vy jste mi to pane rozbil, poprosil bych opravu.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #16 kdy: 11 Října 2019, 01:05:45 »

A PHM bude platit kdo?
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

spec

  • Příspěvků: 220
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #17 kdy: 12 Října 2019, 14:13:51 »

Samé ftípky ale mohl by mě tu někdo napsat, jak se v takové situaci zachovat?
1) fízl se rozhodl provést kontrolní kontrolu
2) spolupracuji, vše nahrávám
3) kontrolní kontrola nebo stk, či jak tomu říkají končí nepojízdným vozem
Co teď?
1) požaduji potvrzení o provedeném úkonu
2) volám právníka
3) volám znalce
4) odtah přímo ke znalci? nebo do servisu?
5) získat vyjádření výrobce "motor nelze točit do červenýho, obzvláště při závadě přeplňovacího systému"
6) požadovat úhradu nákladů na generálku motoru? nebo jen výměnu za bazarový motor?
Předpokládám, že u normální STK před měřením kontrolují výfukový systém a je šance zjistit že motor saje vlastní olej, ne? A pokud ne, alespoň je šance na zastavení toho motoru.
OT: mám jen motocykly, na emise nechodím, nevím jek to tam probíhá.
IP zaznamenána

Jenyk

  • Příspěvků: 678
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #18 kdy: 12 Října 2019, 16:21:18 »

U emisi nic nekontroluji, snad jen VIN. Pripoji se na konektor, strci do vyfuku sondu a jedou. Vase dotazy jsou tedy IMHO relevantni i pro kontrolu emisi na STK.
IP zaznamenána

plešoun

  • Příspěvků: 193
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #19 kdy: 14 Října 2019, 10:02:36 »

Obvyklá otázka ve stanici měření emisí (u starého dieselu) je "byly na tom dělaný rozvody?"

IF ANO: Několikrát podlaha a podržet, zatímco se majiteli ježí veškeré tělesné ochlupení. Ideálně za studena, neb není čas ztrácet čas a u starých keplů bez diagnostiky se na čidla teploty nehraje, jediné co se připojuje je měřič otáček, magneticky na měrku oleje. (Z pochopitelných důvodů u některých STK nechávají majitele vozu sedět v čekárně.)

IF NE: "To my vám nemůžeme změřit, ono by se to mohlo potkat a to my si na triko nevezmem, tak nashledanou."
IP zaznamenána

Ftipalek

  • Příspěvků: 324
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #20 kdy: 14 Října 2019, 16:03:00 »

IF Ano a stejně se to potká? Osobní zkušenost. 14k km po rozvodech, kouslo se ložisko klimakompresoru, rozvody si skončily, motor se potkal a hlava prdla. A pak se k tomu postaví jak?
IP zaznamenána

Mike

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 1 750
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #21 kdy: 14 Října 2019, 22:52:19 »

nevím, kam to vozíte  ;)
mě se nikdo nikdy na nic neptá a vždy je vše - teploty, tlaky, otáčky - v naprostém pořádku
IP zaznamenána

František Dobrota

  • Příspěvků: 360
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #22 kdy: 15 Října 2019, 11:20:17 »

Pokud se to podela, nepostavi se k tomu nijak, protoze Vy jste zadali o zmereni emisi a je to na vasi zadost a Vase riziko.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #23 kdy: 20 Října 2019, 00:34:29 »

Já sem žádal aby se posrali a s motorem vyváděli něco, co neviděl nikdy mimo zátěžový testy když sjížděl z linky, tzn. posledních asi 20 let, a nikdy to už znova nemá důvod vidět? Tak to pak jooo ::)
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek

asmodeus

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 630
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #24 kdy: 20 Října 2019, 18:53:58 »

Od auta chci, aby jezdilo. Jestli požaduju, aby jezdilo bez problémů, tak musí být ve slušné kondici a zahřátý motor nemůže a nesmí mít s pár vytočeními na hranici červeného problém. Jestli má, tak si nic jiného než potupnou smrt na ME nezaslouží.

IP zaznamenána

urbann

  • Příspěvků: 339
  • s
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #25 kdy: 20 Října 2019, 18:57:21 »

Proč vlastně při měření emisí vytáčí motor na hranici červeného? Vždyť normálně takto nikdo nejezdí, proto takhle naměří úplný nesmysly.
IP zaznamenána

.qoyi

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 420
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #26 kdy: 20 Října 2019, 18:58:05 »

Od auta chci, aby jezdilo. Jestli požaduju, aby jezdilo bez problémů, tak musí být ve slušné kondici a zahřátý motor nemůže a nesmí mít s pár vytočeními na hranici červeného problém. Jestli má, tak si nic jiného než potupnou smrt na ME nezaslouží.
Mně se motor zahreje tak po 40km, tedy alespoň to je to co uvádí výrobce. :)
« Poslední změna: 20 Října 2019, 20:33:00 od .qoyi »
IP zaznamenána
Think for yourselves. Don't be sheep.

robertSVK

  • Příspěvků: 7
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #27 kdy: 20 Října 2019, 19:36:11 »

Merajú dymivosť.
IP zaznamenána

Jenyk

  • Příspěvků: 678
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #28 kdy: 20 Října 2019, 20:49:05 »

Kdyz jsem jezdival dieselem, vzdy jsem na STK dostal cas motor zahrat.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 636
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #29 kdy: 20 Října 2019, 20:49:22 »

Od auta chci, aby jezdilo. Jestli požaduju, aby jezdilo bez problémů, tak musí být ve slušné kondici a zahřátý motor nemůže a nesmí mít s pár vytočeními na hranici červeného problém. Jestli má, tak si nic jiného než potupnou smrt na ME nezaslouží.
Pár vytočení na hranici červenýho? Ti magoři to točí dokud nezasáhne omezovač a to klidně několik minut a to od studenýho motoru, není čas ztrácet čas.

Jen by mě zajímalo, kdy Sofim 8140.43 uvidí těch 8000 otáček, co má na otáčkoměru? Můžete se ve své nekonečné moudrosti podělit? To snad ani není technicky možný po těch letech na ty otáčky dostat. (Pomíjím to, že navíc jaksi nad 3500 značně prokluzuje hřídelka :D).

Mimochodem, turbodehty nejvíc hulí naopak při plné zátěži v nízkejch otáčkách, určitě ne při vysokejch otáčkách. Tento konkrétní má koeficient 1,48, to z toho můžou padat brikety a bude to v normě.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek