30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [LOST] Ostrava, unicamSPEED, známá křižovatka 72kmh na 50  (Přečteno 13521 krát)

extrier

  • Příspěvků: 34
    • Zobrazit profil

Zdravím pánové,

tak jsem někdy v lednu projel známou křižovatku v Ostravě trochu rychleji (prý teda 72, po odečtu 69). Odezva byla docela rychlá. Přišla výzva - tu jsem ignoroval, jak jsem se tady dočetl. Teď v dubnu přišel příkaz, viz přilohy...

Zarazil mě teda 4. a 5. odstavec na třetím listu:  "...není rozhodující složka zavinění..., není třeba zkoumat přičíny,... naplnění materiální znak přestupku - tj. jeho nebezepčnost vuči společnosti..." 

Jsem v tomhle oboru začátečník, takže nevím, zda na tom lze později postavit nějakou argumetnaci.

Pokud jsem dobře pochopil z některých načtených případů zde, tak  další postup je podat odpor, a zajistit si spis, je tak?

Děkuji za každou radu,

s pozdravem F.
« Poslední změna: 19 Dubna 2018, 12:21:35 od Filip93 »
IP zaznamenána

Neridic

  • Příspěvků: 232
    • Zobrazit profil
Re:Ostrava, unicamSPEED, známá křižovatka 72kmh na 50
« Odpověď #1 kdy: 19 Dubna 2018, 12:40:11 »

Zdravim, jen 2 poznamky, radit si netroufnu:
1.) UnicamSPEED jsou kamery: http://www.camea.cz/cz/doprava/dopravni-prestupky/mereni-okamzite-rychlosti/, tak me zarazi formulace `osvedceni z proskoleni straznika z ovladani`, kdyby mohl nekdo dat komentar ...
2.) to nezkoumani pochazi z https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361#p125f, odst. 3, t.j, nebude se zkoumat zavineni z prestupku dle odstavce 1.), prokazat samotny prestupek (rychlost) urad musi
« Poslední změna: 19 Dubna 2018, 12:42:21 od Neridic »
IP zaznamenána

extrier

  • Příspěvků: 34
    • Zobrazit profil