Ja se musim pridat k tem, co by podobne domaci bastlire mlatili po hlave. Na jednoho, co to ma serizene +- pouzitelne pripada tak 20, co vypaluji oci.
A pozor, tohle pisu jako byvaly majitel auta, ktere opravdu notoricky spatne svitilo a opravdu jsem ani jednou neuvazoval tam nacpat takovou kravovinu. Pokud shanite normalni zarovku s vyssi svitivosti a ne uplne nemoznou zivotnostni, zkuste zarovky Trifa, oproti osramu stoji minimum a spis je clovek vymeni kvuli snizeni svitivosti, nez ze by se znicilo vlakno. BTW: ne, vysoce svitive zarovky opravu neprodukuji vic tepla, prikon je porad stejny, svetelny vykon vetsi, takze vyzarene teplo mensi. O paraboly tedy netreba mit strach.
Vsechna moje auta jsou relativne nizka, takze mi nezustava ani utajen problem SUV, ze serie ovsem nejvetsi peklo znamenaji adaptivni LED, ktere cloveku nejdriv vypali oci blikanim, nez se rozhodnou kterym smerem nebudou svitit a pak dostanete stejne plnou davku odrazem od silnice nebo cedule, coz je vec, kterou elektronika uz nehlida.
Na prasory s HID a LED kitama bez milosti poustim dalkove (s vyjimkou okamziku, kdy jede nekdo jiny kolem nich). Predevsim ve druhem aute, kde sice sviti jen halogeny, zato vsak z 6ti parabol, to doufam tem jelitum dojde. Nastesti se to postupne lepsi (nevim jestli dostavaji rozum, nebo si poridili auto, co normalne sviti).