Ano řešit důležité věci, které řešení vyžadují... o tom to je.. Ale v případě FS jsou i věci dosti nedůležité až zvláštní.
např. s odběratelem s kterým mám cca 10 fa do roka, tak nám oběma loni došla výzva ke změně, doplnění nebo potvrzení údajů-
jednalo se o překlep na jeho straně a částka nesedla o cca 20 Kč v jeho neprospěch.. On byl zrovna na cestách ( Gronsko) a tak jsem mu raději poslal i SMS , že je tam nějaký problém ( on to řešil z Gronska a stálo ho to celkem dost peněz - podstaně víc než rozdíl 20,-Kč :-) ) Ale O.K. stihl to vše ve lhůtách opravit..
Letos v únoru opět výzva od FS vůči stejnému odběrateli...- rozdíl 0,47,-Kč !!!!!!!!! to už jsem já nedal a napsal na FS , co to jako je , že přece takové zanedbatelné částky musí být naprosto neekonomické řešit.. ( pokud není účel jen nachytat někoho na prošvihnutí lhůty a platba 30 tis pokuty). Neodpověděli mi..
No a minulý měsíc mi volá opět ten stejný odběratel, že mu přišla výzva za duben, že tam nesedí mé 2 faktury. Mě žádná výzva nepřišla.Zkontrolovali jsme si to a zjistili, že to oba máme na halíř správně. Má účetní pro jistotu tedy volá na FU o co jde, když výzva došla jen jednomu, jestli se třeba někam neztratila ( přece jen se to posílá obyčejným e-mailem) . Nevěděla- dala číslo na Pardubice nebo Hradec - už nevím- kde se to prý vše zpracovává.. Tam taky nebyli schopni odpovědět proč posílají výzvu jen jednomu , navíc když tam žádná chyba není... Odběratel tedy poslal jen potvrzení, že u něj je to O.K.... a dál už se nikdo neozval..
Tak je toto normální??
Začínáme mít paranoiu, že si odběratele prostě vytipovali, jako že hodně cestuje a je větší šance, že prošvihne nějakou lhůtu..
A aby se nedal "varovat" protistranou, tak prostě pošlou výzvu jen jemu.
A ještě k tomu neformálnímu přístupu od FS.. / oni mají tel na moji účetní i na mne, email také na účetní i na mne/
nechápu tedy logiku, že volají účetní a email , že se ji nemohou dovolat pošlou mne..
Proč nepošlou rovnou neformální e-mail účetní - s popisem problému a hotovo.. Vždyt tu tetu na FS to taky musí zatezovat x krát denně vytáčet číslo,poslouchat vyzváněcí ton, nadávat u toho že to zase nebere.