30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Stran: 1 [2] 3 4 ... 6

Autor Téma: Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI  (Přečteno 27094 krát)

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #15 kdy: 02 Března 2017, 10:04:12 »

Přesně tohle sem čekal, že budete záměrně ignorovat to "továrně na plyn" a mlít hovadiny, pročež konstatuju, že jste prostě blb.

Taky je rozdíl mezi mikročásticema a dehtovou mastnou sračkou, co zalepuje sání spalovačů dehtu, že…

Jinak já nevím, normální člověk si žádný GDI sračky nekupuje. Na to musí být stejnej blb, jako ten, co spaluje tekutý uhlí.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

.qoyi

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 422
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #16 kdy: 02 Března 2017, 10:11:54 »

Jinak já nevím, normální člověk si žádný GDI sračky nekupuje. Na to musí být stejnej blb, jako ten, co spaluje tekutý uhlí.

Můj 20 let starý diesel ze Švédska žere 6l na sto a je celkem spolehlivej. A jsem blb a věřím že mi to brzo v rámci inteligenční ideologie zakážou. Tedy né bejt blb, ale jezdit autem kterým beztak jezdí jen blb protože dehet.  ;D
IP zaznamenána
Think for yourselves. Don't be sheep.

Caroprd111

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 978
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #17 kdy: 02 Března 2017, 11:33:38 »

Ještě jsem neviděl auto továrně na plyn, u kterého bych nemusel udělat tisíc dalších kompromisů, takže ta ignorace je na místě.
IP zaznamenána

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 143
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #18 kdy: 02 Března 2017, 13:45:36 »

mám dokonce dva dieslové chrochtáky, služební i rodinné a provozuji je zcela ke své spokojenosti. Znamená to snad, že jsem i já proto blbem?
IP zaznamenána

Anorex

  • Příspěvků: 179
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #19 kdy: 02 Března 2017, 14:36:58 »

Patrně ano ;D
IP zaznamenána

mrkef

  • Příspěvků: 483
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #20 kdy: 02 Března 2017, 14:55:31 »

Tak ona EU reguluje a reguluje. Jde se až na hranice fyzikálních možností a pořád jim je to málo. Přitom auta se na CO2 podílí minimálním způsobem. Už neví jak by buzerovali, takhle švindluje kdejaká automobilka, protože se vejít do těch jejich norem je skoro nemožný, tak si každej pomáhá jak umí.
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #21 kdy: 02 Března 2017, 16:10:36 »

Hlásím se osobně mezi blby jedním služebním chrochtem.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

fu

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 200
  • Lidem bez naděje se lépe vládne.
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #22 kdy: 02 Března 2017, 16:41:57 »

Přitom auta se na CO2 podílí minimálním způsobem.

To co uvadite neni pravda, vy vidite jen auto, jenze to auto bylo nekde vyrobeno, nekde se provozuje a neco spotrebovava:
-kovy(uhli)
-plasty(ropa)
-preprava(ropa,uhli)
po necem jezdi komunikace (dalnice.mosty, tunely -beton+ocel nezanedbatelneho objemu )
a neco spotrebovava (ropa,uhli >> 60%), ostatni provozni kapaliny


Nejsem ekofasita, ale nalijme si cisteho vina a ne biomrkev... proste je to podstatna cast lidskeho prumyslu
IP zaznamenána
„Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ – Benjamin Franklin

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #23 kdy: 02 Března 2017, 17:07:29 »

fu: ale on psal o EU regulacích.. a ty ostatní emise kvůli EU regulacím neklesnou.. naopak spíš stoupnou.. do aut se musí dávat čím dál víc a složitějších zařízení a tak je výroba náročnější..
IP zaznamenána

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 143
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #24 kdy: 02 Března 2017, 17:08:57 »

mrkef & fu: přičemž pokud se nemýlím (a pokud ano, pak bych prosil o fundovanou opravu), CO2 je v podstatě papání pro rostlinky a kytičky, bez nich by se prostě zadusily. Pak tedy považuji osobně za svou povinnost svým dýcháním a svou tzv. „uhlíkovou stopou“ hrdě přispívat ku co největšímu prospěchu naší zemské flóry…  ;)
IP zaznamenána

motoosman

  • Příspěvků: 256
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #25 kdy: 02 Března 2017, 17:25:41 »

IP zaznamenána

Šmarjá Josef

  • Příspěvků: 629
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #26 kdy: 02 Března 2017, 18:30:41 »

Někde jsem zahlédnul zmínku o tom, že přenastavují EGR, takže větší sajrajt v sání rychleji dokurví motor.
No, a přesně tydle sračky to neustále sere do ovzduší. Takže do motoru nee, ale ostatním to vypouštět je cajk?

No možná si příště místo sračkometu kupte normální auto, tj. na benzín, případně továrně na plyn. Nebude třeba řešit takovýdle věci, že.

Na tohle ti prcám, stačí kus plechu z hliníkové pixly a je to. Dokonce jde koupit oroginál záslepka od výrobce. A víš proč ty děde Vševěde? Protože se ti rozmrdá celý sání, včetně škrtící klapky i u benzínového motoru!! Hoď si na hlavu studenej hadr ať vychladneš, protože stejně dopadneš i s tím svým 30 let starým benzinovým zázrakem!! Se těším jak absolvuješ regulérně současné STK včetně emisí  :D
IP zaznamenána

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 143
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #27 kdy: 02 Března 2017, 19:16:22 »

No, produkci NOxy právě má za úkol snižovat ten hodněfujEGRventil tím, že přimýcháváním části spalin do směsi snižuje teplotu hoření. Protože jakmile teplota přesáhne určitou mez, značně se zvyšuje produkce NOxy. Ale pokud součástí nového nastavení je to, že EGR ventil je otevřen více než je zdrávo, pak je jasné, proč se tak rychle zanese.

EGR ventil může fungovat tak, že o něm člověk prakticky neví po celou dobu životnosti auta (a má kokta I. generace s 1/2 mil km budiž tomu důkazem) a nebo (a to je poslední dobou spolehlivým pravidlem) také tak, že je to prostěsprostě kurvítko jak vyšité…
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 653
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #28 kdy: 02 Března 2017, 22:07:33 »

Oxidy dusíku, ozon a samozřejmě brikety. Nevím co si pořád kdo chce honit triko, ale ještě sem neviděl benzín, kterýmu by z vejfuku padaly brikety. Ovšem dehtomety co vypadají jako kdyby hořely a přes ta oblaka černýho čmoudu není skoro vidět potkávám při každé jízdě autem. Dneska několik zánovně vypadajících Audin, jestli se dobře pamatuju.

Druhej extrém sem potkal tudle TSIčko, týpek to tak honil, že mu z vejfuku normálně ta voda stříkala a jak se to odráželo od povrchu vozovky mi to až zajebalo okno, to sem taky eště neviděl. Hádám to bude ta pověstná spolehlivost přeturbenejch motorků do sekačky.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI
« Odpověď #29 kdy: 02 Března 2017, 22:29:38 »

Já bych ty chrochty zas tak šmahem všechny neodsuzoval. Mé poslední dva dehtomety se vyznačují výfukem čistším, než jsem měl na Š 125M po sežízení karburátoru, téměř stříbro. Ten staší (nyní 11 let) provozuje syn a pořád čisto. Aktuální s kompresním poměrem 14:1 by k NOxům snad neměl mít tendence vůbec.
Jiná kategorie jsou koncertová TDI s vykuchaným DPF, kterážto máš patrně na mysli, to je fakt horor.
« Poslední změna: 02 Března 2017, 22:33:44 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.
Stran: 1 [2] 3 4 ... 6