30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Stran: [1] 2 3 ... 7

Autor Téma: [WIN] Nestandardní postupy při jednání v Praze (správní delikt)  (Přečteno 126933 krát)

concorde

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 404
  • V for Vendeta
    • Zobrazit profil

Zdar pánové, protože jsem nenašel vhodnou skupinu  - otevřené případy, vkládám sem. D-fens už ví, v jednom případě jsem jako osobu řidiče označil soudruha Humla s komplet údaji, nyní dávám pána z Japonska. V mezidobí jsem ještě použil právníka v Dubaji. Ten už jim tam leží asi 4 měsíce a ztichlo to, tak se bojím, že japonec dopadne podobně.

Legrace ale je, že Huml se ozval, přikládám, pobavíte se.
Paní v Praze na magistrátu byla slabá, moc neargumentovala, máme to celé nahrané... snad příště bude silnější soupeř.
IP zaznamenána
Concorde

admin

  • Administrator
  • *****
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
Re:Nestandardní postupy při jednání v Praze (správní delikt)
« Odpověď #1 kdy: 05 Listopadu 2013, 09:30:58 »

Neskutečně funny !!! nasdílím to dál
IP zaznamenána

Leto2

  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
Re:Nestandardní postupy při jednání v Praze (správní delikt)
« Odpověď #2 kdy: 05 Listopadu 2013, 10:31:44 »

„Pokud se to nepokusíme zarazit, bude to zítra veřejně známé“. Duch StB se nezapře...
IP zaznamenána

Gabriel

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
Re:Nestandardní postupy při jednání v Praze (správní delikt)
« Odpověď #3 kdy: 05 Listopadu 2013, 10:39:32 »

Pan exposlanec píše z mailu evidentně rodinné firmy (webdesign máma Humlová, maká tam mladá Humlová) a podepisuje se jako poslanec parlamentu ČR. Tomu říkám styl.
IP zaznamenána

admin

  • Administrator
  • *****
  • Příspěvků: 1