30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Praha - Provozovatel mě označil jako řidiče  (Přečteno 21361 krát)

PetrN6

  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
[?] Praha - Provozovatel mě označil jako řidiče
« kdy: 25 Listopadu 2015, 16:17:06 »

Zdravím, jsem tu nováček. Potřeboval bych poradit jak neplatit pokutu a vyhnout se bodům. Snažil jsem se najít podobný případ ale nepodařilo se mi to.

Obdržel jsem "Výzvu k podání vysvětlení" (viz příloha). Provozovatelem vozidla je můj otec (nekomunikujeme spolu vůbec), který mě zřejmě označil jako řidiče.

Nevím jestli, a případně jak kvalitní foto má k dispozici policie. Je mi jedno zda zůstane vina na provozovateli.

Díky za případné reakce
IP zaznamenána

Lexx

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 295
    • Zobrazit profil
Re:Praha - Provozovatel mě označil jako řidiče
« Odpověď #1 kdy: 25 Listopadu 2015, 16:53:30 »

Řekneš, že jsi neřídil, a vrací se to na provozovatele, hotovo (pro tebe) ;-)
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Praha - Provozovatel mě označil jako řidiče
« Odpověď #2 kdy: 25 Listopadu 2015, 17:02:33 »

Spíše bych Vám jako nováčkovi ve styku s úředními osobami doporučil na PČR nereagoval vůbec, škoda času a mohou se Vás pokoušet zaskočit nacvičenými návodnými dotazy (a kdo tedy řídil, osoba blízká, asi přítelkyně že.....jo vy to nevíte vůbec?, tak to bude za 2 500 na místě blokově.... - za tento přestupek lze vyfasovat až 5 000; i když v této konkrétní situaci nemají nárok, protože Vy nejste ani majitel, ani provozovatel, ale víte to?). Rozcestník na související studijní materiál zde - konkrétně FSM 3.5, nicméně přečtěte si celý FSM.