Fogyn: Nesplnil. Buď to veřejná pozemní komunikace je, nebo není. Pokud je, tak tam v rámci obecného užívání všichni smí jezdit a nějaká omezení (včetně zákazu či vyhrazení parkovacích míst) je nutné dělat v souladu se ZPPK. Nebo to veřejná komunikace není, pak tam smí nejen parkovat, ale i jen vjíždět pouze ten, kdo k tomu má nějaký titul (např. svolení vlastníka).
To, o jaký režim jde, neurčuje ale ta cedule. To je právě ta nejproblematičtěší oblast dané právní úpravy související s tím, jak taková veřejně přístupná účelová komunikace vzniká. Jsou 2 možnosti, buď ji může zřídit vlastník explicitně (např. když se dělá nějaký nový development a součástí smlouvy s obcí je i zřízení nových komunikací), ale častěji se prostě někudy začne jezdit, a buď to tak vlastník přímo chce, nebo tomu jen nebrání, ale ve chvíli, kdy to naplní určité znaky, je z toho veřejná komunikace. Pokud si to následně vlastník rozmyslí, že tam veřejnou komunikaci vlastně nechce, tak to má docela komplikované. Nemůže ji jen tak zrušit, musí nejdřív vyvolat u příslušného silničního správního orgánu řízení o omezení podle § 7(1) PozKom, a pokud mu SO vyhoví (což není automatické), může si tam na základě toho rozhodnutí nainstalovat zákaz. Úplné zrušení cestou správního aktu dokonce nezná PozKom vůbec, tedy pokud by vlastník nechtěl ani neveřejnou pozemní komunikaci, musela by zanikout fyzicky.