Ja jsem pro, at jsou vyhrazene pruhy pro MHD. Jako spolecnost jsme si tak nejak nastavili, ze MHD je pro udrzitelnost dopravy (boze jak ja ten vyraz nesnasim, ale nenapadl me lepsi) zasadni. MHD je dobra cesta k ekologii a snizovani mnozstvi dopravy, takze to, ze autobus projede ulici rychleji nez auto mi prijde ok. Sam se po meste pohybuji zejmena MHD nebo pesky.
Co to zkusit normálně tržně? Udělat MHD takovou, aby každý, kdo může ohrnul nos nad autem? Pokud se v Praze pohybuju po okrajích nebo mimo špičku, nemá auto nebo motorka konkurenci nejen v pohodlí, ale i v čase a nákladech. Pokud se pohybuju směrem od okraje doprostřed, pak samozřejmě metro nemá chybu.
Kam se kouknu, tam vedení města dělá všechno pro to, aby byly větší zácpy. Klasika Jižní město. Hlavní průjezd měl za Husáka dva pruhy. A protože aut od té doby dost přibylo, tak logicky udělám ze dvou jeden a ze zbytku udělám způlky parkoviště, způlky cyklopruh, kde nikdo nejezdí. My tu zácpu soudruzi prostě uděláme!
A rekonstrukce ulice dnes probíhá tak, že po skončení je tam o půlku parkovacích míst méně, zbytek zabírají ty zelené plastové falusy. A samozřejmě se to celé natře namodro.
Chtělo by to nějaké řešení ala bří Mašínové - vedení nám vyhlásilo válku, tak ji budou mít.