30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Behemot

Stran: [1] 2 3 ... 194
1
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 12 Června 2025, 01:41:53 »
Coto meleš ty vořechu?  ::) panšéf mi znova zvopakoval, že má prej zákaz už cokoli dalšího brát, leda tak eště vomrknout, voměřit, přelíznout dosedací plochy, a tak - jednotlivejch komponent (blok, hlava, klika, písty); na celej motor že mají kapacitu asi tak za rok.  :o Volba byla docela jasná ::)

2
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 11 Června 2025, 18:19:37 »
No tak 3-4 normohodiny to zřejmě trvá u lemer tady ve fyjalistánu a u vás na slovaču. Já sem za 3-4 hodiny rozebral většinu motoru (u řemenovejch rozvodů se bavíme jenom vo kladkách a napínáku, nic víc) a to sem to dělal poprvý v životě, nemám spoustu nářadí atd. Profík kterej ví a má všecko, tak to sháže a naháže raz dva. Jediný co sem dneska posral, tak sem povytáhl píst č. 1 špatným směrem a vyklouzly kruhy, takže už nejde ani zpátky do válca, error  ;D Ale prej si s tím snad nejak motoráři poradí. U tédle dýzlové děvky věřím, že by to asi na 3-4 hodiny být mohlo, páč je tam docela na hovno přístup, ten motor je velkej na malou kastlu. Ale 1,4ka ve fobyji? Ale NOTAK. I tak, kdyby si řekli 3-4 tisíce, asi člověk úplně nebude remcat. Ale dneska si kdejakej druhej neautorizá za tudle operaci řekne v klidu desítku jen to hvízde. Bez toho matrijálu (a eště hromada z nich bude dělat zle, když by si člověk chtěl donést svůj, u kterýho ví, co tam teda vlastně dává).

Dál je to taky samozřejmě votázka vouřadnické pakárny a zdanění, je v ojvropě spousta zemí, kde takovej živnostník to má velice jednoduchý a nemusí se s ničím čurákovat, takže tydle šílený prostoje nemá. Pokud je ve svým, tak výdaje jsou velice nízký (v podstatě nejaký energie a pak ND a spotřebka, kterou zdělá, a sem-tam kontrola/servis zvedáků a tak). Takovejdle servisák žádnou velkou administratívu nepotřebuje dělat, a komunikaca se zákazníkama je, že voni uhání jeho, jestli má kapacitu je vzít, opravdu se nemusí za nikým hnát von sám.

Servisy tady jsou fakt úlet, chápu sice problémy když jsou v nájmu a platí za to ranec, ale já se svejma krámama taky dávám za skladování stále víc (a musim mít stále víc krámů na svým skladě, pže VO jsou stále víc na hovno a mají skladem stále větší kšunt, už jenom věc jako nerezovej zemnicí/bleskosvodnej matrijál je prakticky výhradně na vobjednávku), a nikoho to taky nezajímá. Navíc jsou na mě kladený podstatně větší nároky, jak na servisáka - jemu stačí VL a praxe, já musím mít na sebe jako na osobu s kvalifikací a praxí eště platný osvědčení i oprávnění (v případě právnické osoby má oprávnění tato) a každejch pár let mě to stojí čas a prachy to vobnovovat. Odborná způsobilost je ověřovaná, takže musím znát a umět rozhodně víc a odbornějších věcí jak ten servisák. A přesto sou servisy permanentně s hodinovkou vo polovinu (i víc) dražší, a to ju zvedám permanentně 1× i 2× ročně.

No nic, koncem roku zvednu zas a na kecy zákazníků jim vodpovím přesně todle, že místo té pakárny si rači pudu dělat do lídla, kde budu mít ve výsledku podobný prachy (plus výhody, ke kterejm se ani neblížím) zcela v klidu.

3
tjn ale IMO neměří hned na prvním úseku, pže spoustě vohnoutů trvá aspoň dvě značky, než jim to zpomalení dojde, a pak už tam jedou zas skoro celou dobu 40 :D a mnohdy to fakt ucpaný je, hlavně předposlední výjezd na Tróju je vždycky peklo, hned za ním se to obvykle rozjíždí

4
Ale jo, sama o sobě ai informaca co to je za debile a kolik berou je zajímavá, odkazy na jejich zprasenou činnost, to už je jenom třešínka.

Tudle sem dostal informaci z druhé ruky jaký neuvěřitelný debilní lemply co neumijou prakticky NIC vemou na cajzlovské maggisrát na IT voddělení, ten kokot nic neumí, neví, nezná, ani tam už nechodí sedět a fláká se po venku, ale bere taky snad přes 50 hrubeše (má taky nejakej diplom za účast, tak vyšší tabulka) a to eště vodměny k tomu.

5
tak esli chcou dělat řidiča, mužu neco vygenerovat, aspoň se uvidí, jak je vůbec nastavený měření, na ~75 tacho nic nechodí, takže zatím to neni nastaveny jak koulin třeba  ::) je to komplet celý? aby se zas netočili na tom, že nejakýho kousku se ten zrušující rosudek netýká a zrovna tam to měřili :o)

6
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 11 Června 2025, 07:58:11 »
Péj se, řemenový rozvody znamenají vyměnit řemen, obvykle zhruba 2-3 řemenice a možná eště napínák. Víc se tam toho nedělá. Jde akorát vo to, jakej je k tomu přístup (pokud je to na hovno, což zřejmě není tento případ, je to buď strašná pakárna, nebo motorven). Profík nářadí a přípravky má a není nejmenší problém, proč to nezvládnout za chvílu. A za chvílu se snad, je-li placenej vod hodiny, nebudou dávat nesmyslný desítky tisíc, ne?

7
Jiné / Re:Nezastavení STOP
« kdy: 08 Června 2025, 13:47:23 »
pro příště můžete počítat s vosolením za eště větší pálku, záznam v registru už zůstane

8
ale buzerbudkový kasírování je naprosto fporžiatek, že?

9
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 08 Června 2025, 13:40:19 »
zahlídl jsem tohodle člověka co to zřejmě dělá ve velkým, pořád tam má nejakou nabídku https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?idmail=3413916&idphone=984462&jmeno=Hydraulika+Servis+CZ

10
myslim historicky, v rámci těch, za který jde sedět - dyž ho chytali nalitýho, sjetýho, ani bych nedejchal, že ho sebrali už ai bez papírů

11
máš pocit, že je tady snad nejakej lepší matrijál, kerej tímdle voznačovat? holt ve vysokým školství sou už standardy na zemi, v učňovským pod zemí, tak tady se to musí taky projevit  8)

12
Checht, zrovna tendle zmrd je čistej jak lilie, a teď tu vo Zlatovlásce, tu já radši! Včerá jsem se dočtl, že pravomocně soudem nařízený odškodnění poškozenejch neplní (spoustu soudů za ty svoje sračky, pomluvy, vyhrožování atd. totiž, nepřekvapivě, projel), takže majetek si vyvedl na nekoho jinýho a je v exekuci. K tomu nemá platný papíry, takže pravděpodobnost toho, že to všecko nakoupil na účet dědiny a takle to používá, hraničí s jistotou. Na co by jako měla prdel v těsné blízkosti Phy mít karavan fakt netuším ty kokso, na výjezdní zasedání? Checht, až budou mít v té díře všecko vyřešený a ai lampy pouličního vosvětlení z nerezu, tak můžou pořizovat karavany (který budou využívat zaměstnanci oruadu, jasný  ::)).

Za mařenky pude sedět, nepřekvapilo by mne ani málo, že tam má i mařenku za ten zákaz řízení. Kdy má vlastně nástup, není náhodou ve vyhýbání se? To by ho snad rovnou sebrali, ale tady jeden nikdy neví, v dnešní době je každej kriminálník předcházenej, hlavně tidle co to táhnou se čtyrdemolycou.

13
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 03 Června 2025, 13:57:13 »
Ty výplachy jsou schopný to řešit, samozřejmě jakmile z toho začne týct neco takovýho, musí dojít k opakované výměně oleje v intervalech tak vyšších stovek až jednotek tisíc km. Vono to totiž nebude jenom v té vaně žejo, takž její vyčištění je fajn, ale samo o sobě nestačí.

Naštěstí sem to nikdy nemusel řešit v autě co jezdilo, tadle vazelína co mám teď je v motoru na kterým dělám (skoro) generálku, dostal sem ho za pár šlupek i s převodovkou a pár bednama dílů. Ale je to další potvrzení toho, že se todle děje, když se na výměny sere, nedělají se pořádně, jezdí se s tím špatně (málo a krátký trasy) a tak.

14
Už je zas docela teplo, bude nekdo vytahovat neco pojízdnýho (mechanicky i papírově)? Pořád se experiment nevykonal. Miata, kaipan, nejakej supersport...? Čím níž je prdel v sedačce nad silnicí, tím líp :)

15
Todle jedině dát na flíbej a počítat, že to tam může ležet roky, než se to prodá. Světový tržiště je mnohem větší a občas z roztodivnejch důvodů lidi potřebují i tyhle věci.

Stran: [1] 2 3 ... 194