30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Kokrhel123

Stran: [1] 2 3 ... 22
2
Položte si otázku, jestli vám majitel věrohodně doložil, že k přestupku a jeho vymáhání skutečně došlo. Doporučený dopis, který jste prokazatelně převzal, úřední výzva v jazyce vám srozumitelném, důvěryhodná dokumentace a argumentace, a tak podobně.
A pak si položte otázku, jaké může ona firma podniknout proti vám účinné kroky, pokud jí nezaplatíte.
Jestli budou odpovědi - "Ne", a "Žádné", tak to prostě ignorujte. Jinak to na vás budou zkoušet donekonečna, protože se necháte snadno připravit o prachy.

3
Ignorovat, nic neplatit.
Pokud vám to nemohou strhnout z karty, není co řešit.

4
Ignorovat. Dělám to tak již léta. Zcela bez problému. Tlf. od podvodníků z Logicall, jejich číslo okamžitě blokuji, za problém nepovažuji. Jsou bezzubí.

5
O smlouvě vím, je to prostý byznys s nevymahatelnými dluhy. Smlouva sama o sobě jim však nezajistí vymahatelnost pohledávek. Vymožení mohou dosáhnout buď nějakou žalobou, protože správní řízení vést nemohou, nebo prostým vyhrožováním. Protože o první se nikdy nepokusili (alespoň zde žádný takový případ doložen není) a jdou výhradně cestou stupňovaných výhrůžek na úrovni prodavačů hrnců Zepter, jsou to pro mne zoufalci. A jsem si zcela jist, že kdyby existovala prošlapaná právní cesta, použili by ji, a nezaměstnávali by v call centru různé existence, které jsou odměňovány podle vytřískaných peněz z vystrašených lidí.

6
Ignorovat. Nemají šanci.
Několik takových obyčejných dopisů z Itálie jsem ignoroval, to znamená, že jsem ani nelezl na ten jejich portál, co jej v dopisech uvádějí pod přihlašovacím heslem. Ve finále po několika letech volala operátorka z Logicall, že u nich mám nedoplatek za pokutu z Itálie, ať jí potvrdím, že jsem přijal oznámení. Řekl jsem, že nic po telefonu řešit nebudu, a že podvodný hovor ukončuji. Tlf. jsem položil, číslo zablokoval. Na mail pak přišla hláška - kontaktujte nás na uvedených kontaktech v důležité záležitosti. Ignor. Od té doby ticho.
Z toho vyplývá, že v případech, kdy si Italové uvědomí, že přes hranici nic nevymůžou, tak pokutu předávají jako poslední instanci zoufalcům z Logicall, kteří taky nic nevymůžou. Tím je to vyřízeno definitivně, člověk jen nesmí vyměknout pod několikastupňovým nátlakem.

7

Přijde mi ale, že argumenty tohoto druhu jsou protiústavní. Viz. článek 2, odst 3 a 4
    (3) Státní moc slouží všem občanům a lze ji uplatňovat jen v případech, v mezích a způsoby, které stanoví zákon.
    (4) Každý občan může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.
Pokud by zákonodárce zamýšlel zahrnout do zákazu vjezdu i zákaz zastavení, bylo by to tak napsáno v příslušném zákonném ustanovení.

Přesně s těmito důvody (mimo jiných odvolacích důvodů) mi od loňského listopadu u brněnského soudu leží správní žaloba. Sám jsem zvědav jak dopadne. Budu informovat.

8
Z Itálie již několik let ignoruji vše. Dopisy vždy přichází nedoporučeně v angličtině, takže nemají doručeno. Nikdy se nevyskytnul jediný problém.
Ještě doplním, že v žádném případě se neloguji do jejich systému pro nahlížení na stránku věnovanou případu, aby to nemohli vydávat za důkaz o doručení.

9
To je podobné jako s námitkou podjatosti. Na řízení o přestupku nemá vliv, parazit si jede dál svoje. Ale je to pro něj úkon navíc, má méně času škodit jinde.

10
To odvolání proti rozhodnutí bych ale stejně podal, nejprve blanketní. Ať si parazit zaúřaduje, třeba vygeneruje nějaké chyby.

11
Nahrajte se anonymizovaně všechno, co máte.
Důležité - proti rozhodnutí se podává odvolání, pro začátek ideálně blanketní. Podstatné je dodržet lhůtu, která je uvedena v poučení někde na konci rozhodnutí. Pokud chcete dál bojovat, nesmíte lhůtu promeškat.

12
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 21 Června 2025, 18:55:57 »
Jezdí nás do té Toyoty víc, všichni máme stejné negativní dojmy. Záruční opravy mají dva přijímací techniky, oba arogantní. Možná ty nezáruční dělá někdo jiný, nevím. Když jsem jim přijel s půl roku novým autem něco reklamovat,  tak první, čím mne přivítali bylo "to se ještě ukáže, jestli jste si to neudělal sám". Diagnostika závady byla za měsíc, oprava za další dva měsíce, a oprava opravy za další měsíc. Vždycky jen kecy a otrávené ksichty. S druhým autem tam jezdí jiní lidi a vždycky mi pak volají - ty vole, co to jako mělo bejt. To jsou vlastní zkušenosti, které považuji za dobré zmínit.

13
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 20 Června 2025, 15:51:12 »
Ano, je možné, že k majitelům Lexus budou mít zdvořilejší vztah. Ostatně, já su jen socka, co si koupila dvě nové RAVky, tak co bych chtěl.

14
Nedopravní tématika / Re:Kvalitní autoservis v Brně
« kdy: 20 Června 2025, 10:57:27 »
Mám dlouhodobou dobrou zkušenost se servisem Honda Hapalova 21. Dokonalé a příjemné jednání, snaha vyjít vstříc, vždycky jsem si připadal jako klient, kterého si váží.
Pak jsem ale nakoupil Toyoty a právě zmíněný servis na Vídeňské byla jedna z nejhorších zkušeností. Arogantní a neochotní týpci, záruční opravy se musíte zdlouhavě domáhat, připadáte si, že je obtěžujete. Něco podobného jsem zažil před cca 15 léty v Nissan/Kia na Božetěchově. ul. Měl jsem od nich 5 aut, ale chovali se jako hovada čím dál víc. Až dojezdím záruku u Toyoty, půjdu jinam, je to mizérie.

15
Podle čísla zásilky si můžete na webu pošty zobrazit přesné datum, kdy došlo k prvnímu pokusu o doručování, a celý průběh zásilky.

https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Pak by stálo za to zkusit se na vaší doručovatelně zeptat, jak mají veden záznam oni a jestli nedocházelo k problémům s doručováním v té době. Technický problém, nespolehlivá pracovnice, apod.

Stran: [1] 2 3 ... 22