Finálně vyřešeno.. po téměř 4 měsících.
Poslán dopis na ombudsmanku ČS a po pár dnech přišel omluvný dopis včetně potvrzení s razítkem, že matka nemá v ČS a ani v Buřince, žádný aktivní ručitelský vztah a není ani vedena jako poskytovatel zajištění předmětného úvěru.
+ další dopis, kde se omlouvají, že došlo k mnoha pochybením
1) údaj o poskytovateli zajištění nebyl v ČSAS chybou systému aktualizovan
2) chybné oslovování matky jako ručitele
3) chybné zasílání opakované výzvy, jelikož se systémy aktualizuji 1x měsíčně
4) chyba při vyřizování stížnosti -někomunikace ze strany ČSAS - pochybení pracovníka-
A poslali k tomu matce balíček kosmetiky a další den došel ještě další balíček s koženou peněženkou ( prázdnou)
Tak nevím jestli ta peneženka nemá nějaký skrytý význam, jako že má šetřit, kdyby se to náhodou opakovalo a už nebyli tak "vstřícní".
Moc díky všem za rady a pomoc
P.S. ČNB se už na moji reakci s nesouhlasem nijak neozvala.