30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - uziv

Stran: 1 ... 47 48 [49] 50
723
Vzkazy uživatelů administrátorům / Re:Logo 30kmh
« kdy: 27 Dubna 2015, 15:10:29 »
Upřímně - nebudu si brát servítky. Logo je jistě hezké, ale běžte s ním do prdele
Úplně zbytečně to zabírá skoro 30% obrazovky na výšku. :x

To je přesně i můj názor.

724
Nedopravní tématika / Re:SprDel, ČOI
« kdy: 22 Dubna 2015, 19:54:20 »
Nové VOP měly být, tuším, už víc než před rokem, takže to se těžko ukecá.

Pokud jde o částku vyšší než 10 tis., tak bleskem udělat nové VOP, najmout advokáta, nechat ho sepsat zdůvodnění odporu v tom smyslu, že problém byl odstraněn, zákazníci jsou spokojení a že to, co by zákazníky ve starých VOP mohlo poškodit ve srovnání s novými, fakticky nikdy nebylo použito (pokud je to pravda) a něčím to doložit (vyřešenými reklamacemi atd.) Dále by mohl zpochybnit postup kontroly (jestli je co a nebylo to již podepsáno v protokolu).

Snížení pokuty by se za těchto podmínek asi dalo dosáhnout, otázka je, jak velké...

Já jsem si našel vhodného právníka tak, že jsem si prošel rozhodnutí NSS, která se týkala ČOI a obdobného problému, no a podle úrovně zpracování kasační stížnosti jsem usoudil, zda je to správná osoba.

Taky jsem si zjistil, komu už ČOI dala podobnou pokutu a zkoušel jsem se s dotčenými firmami spojit a zjistit podrobnosti a další možnosti. Někdo byl ochoten komunikovat, někdo ne.

725
Měnit přednost z logické na nelogickou bych nedoporučoval. Hodně lidí považuje širší a rovnější cestu s větším provozem za hlavní - bude se to srážet :(

726
Výjezdy z obcí jsou většinou rovné právě proto, že tam původně žádné domy nestály. Jenže nechat
hlavní cestu pro provoz a postavit si obytnou čtvrt kolem nově vytvořené místní komunikace - to je
samozřejmě drahé. Nejlacinější je postavit si barák u silnice. Tohle zhusta udělaly již předchozí generace,
které se nějakou koncepcí dopravy v obci nezabývaly a nic s tím nenaděláte.

Takže:
1. Jediné rozumné řešení je postavit obchvat obce. Je to drahé, ale to dobrá řešení bývají.
2. Pokud jsou domy dál od sebe, udělat chodníky co nejdál o komunikace, travnaté pruhy a případně
doplnit zábradlí. No a přechod pro chodce, možná se semaforem.
3. Pokud je na někde vjezdu aspoň nějaká křižovatka nebo vjezd do něčeho většího, udělat kruhový objezd
(ale dostatečně velký, ne plivátko). Nemusí být už na začátku obce, na rovné přehledné cestě bude zpomalovat
už 100 až 200 m předem. To už ale hraničí se zpomalovacimi retardéry a buzeračními semafory...

727
Nedopravní tématika / Re:OSA vs. ÚS
« kdy: 20 Března 2015, 21:20:38 »
Kdysi jsem tady něco zveřejnil, ale ve špatné sekci  :(

http://30kmh.cz/index.php?topic=885.0

729
http://www.spravnipravo.eu/news/zaplatte-tzv-urcenou-castku-co-to-je-a-co-je-mozno-proti-tomu-delat-/

Zvláště pak je zajímavé tvrzení v posledním odstavci:

Nejasnosti na straně provozovatelů

Obecně panuje přesvědčení, že jako SprDel nelze stíhat ta porušení zákona,
která nelze projednat uložením pokuty v blokovém řízení. Takový byl možná
původní záměr zákonodárce (stíhat jako SprDel pouze nevýznamné přestupky),
ale obecní lobby si takovou věc přirozeně nenechala ujít, protože vážná porušení
zákona = mastné pokuty do obecní pokladny. V případě porušení zákona,
které nelze projednat v blokovém řízení, není však pouze zasílána výzva (§ 125h odst. 1 pís. c)),
ale postup podle § 125f lze aplikovat. Tedy i takové jednání lze postihovat jako SprDel.

730
@2M:
Citace
3. Jestli poslali jen odpustek a pak rovnou SPRDEL příkaz tak nepostupovali podle zákona. Měli ještě řešit přestupek a minimálně vyzvat provozovatele k podání vysvětlení. Je na to i judikatura.

Mohl byste tu judikaturu upřesnit? Právě jsem v obdobné situaci pro služební automobil a našel jsem jenom Výzva provozovateli vozidla k uhrazení určené částky, služební automobil.
Tam ovšem jednoznačné řešení není.

731
A vzhledem k tomu, že se bude objektivně jednat o rozsáhlé vyhledávání, tak se připravte na pěknou pálku v desetitisících Kč ...

732
Vzkazy uživatelů administrátorům / Re:Etický kodex
« kdy: 08 Prosince 2014, 12:46:04 »
Dobrovolně se v čemkoli omezovat při soupeření se státním molochem je vždy cesta do pekel dlážděná dobrými úmysly.
Každý ať si posoudí sám, jestli chce někomu pomáhat nebo ne.

A Etický kodex nechte až na dobu, kdy něco takového vyhlásí příslušné orgány a budou to i dodržovat. Až přestanou policajti a magistráty vybírat dodatečnou daň a začnou řešit parkování, dopravu a informace o ní, blokové čištění zvládnou bez zbytečného přeparkovávání atd.

734
Jsou to sice starší informace, mohou se ale hodit.

Článek: Může INTERGRAM požadovat úhradu za autorádia ve služebních vozech?
http://www.pravoit.cz/article/muze-intergram-pozadovat-uhradu-za-autoradia-ve-sluzebnich-vozech

Článek: ÚS: Rádio v obchodě nemusí být veřejnou produkcí
http://zpravy.alfa9.cz/absolutenm/templates/zprava.aspx?articleid=35866&zoneid=8

NÁLEZ Ústavního soudu II. ÚS 3076/13, odst. 27:
Krom toho, jak již zmínil krajský soud ve věci 50 EC 2/2013, i autoři uznávané české komentářové literatury dospěli k závěru, že o sdělování veřejnosti nepůjde v případě, kdy dochází k provozování díla pouze samotnými zaměstnanci v zaměstnání pro sebe, popř. pro úzký okruh svých spoluzaměstnanců, neboť v tomto případě se tak zpravidla neděje za účelem hospodářského či obchodního prospěchu a souvislost s hospodářskou činností zaměstnavatele je zde pouze časová a místní.

K tomu příslušný rozbor:
http://www.epravo.cz/top/clanky/kolektivni-sprava-autorskych-prav-ve-svetle-aktualniho-nalezu-ustavniho-soudu-94374.html


Pro admina: Možná to patří do nedopravní tématiky?

Stran: 1 ... 47 48 [49] 50