Před koncem záruční lhůty mi odešla autobaterie. Šel jsem tedy do obchodu, kde si ji nechali s tím, že půjde na reklamaci. Za asi 10 dnů mi volal majitel, že baterii přeměřil a zjistil, že stav odpovídá opotřebení, baterii zvážil a je lehčí asi o 1kg, což je způsobeno přebíjením alternátoru a na reklamaci tedy nepůjde. Přijel jsem, baterii vzal a jel do dvou servisů aby mi přeměřili alternátor. 2 na sobě nezávislé servisy mi vydaly potvrzení, že alternátor je v naprostém pořádku. Nakonec pokud by to přebíjelo, tak by měla problém i druhá baterie a praskaly by žárovky, pojistky etc.. Vrátil jsem se do obchodu, dávám mu tam baterku znovu na reklamaci i s přiložením těchto protokolů a dovídám se, že to stejně zamítnou ale že to tam pošle. Nové potvrzení o převzetí zboží nevystavil. Za asi 14 dnů mi volá, že reklamace byla zamítnuta, ale že baterie u něho ještě není, že bude až některý pátek až přijde se zbožím, aby mu nevznikaly další náklady. Za dalších 14 dnů volá, že baterie je u něho.
A teď. Reklamace je vyřízena tehdy, když je zboží fyzicky na prodejně a tedy si jej můžu odebrat. Což nebylo, jak sám potvrdil. Podle mě, mám nárok na odstoupení od smlouvy na základě marného uplynutí reklamační doby 30 dnů. To jsem mu taky řekl, samozřejmě se mu to nelíbilo a že nic nezaplatí. Celou tuto návštěvu mám nahranou, o čemž on samozřejmě netuší. Potom jsem mu poslal totéž i doporučeně. Po měsíci mu to bylo doručeno a dnes přišlo lejstro kde píše, že mě vyrozuměl včas atd. Což je v rozporu s tím, co mi řekl posledně a což mám taky nahrané. Do záručního listu mi napsal, že baterii jsem nepřevzal. Totéž mi napsal i do dopisu, jež mi dnes přišel, nicméně v prodejně mi to dnes opět popřel a že jsem si baterku už bral. Dále jenom uvádím, že je to dle všeho výmr.ář, na kterého slyším "chválu" odevšad. Nějaké nápady jak dál? Pokud by někdo potřeboval přesná data, doplním.