Provozovatel obdržel tři výzvy od dvou SO (SO1-A a SO1-B), všechny k silničním úsekům, kde je rychlost stanovena na 80 km/hod., a všechny k údajným přestupkům z jednoho a téhož dne spáchaných jedním a týmž vozidlem na stále stejné pozemní komunikaci:
1) Od SO1-A: 93 km/hod., čas: 09:47 místo: x. km (směr východ)
2) Od SO1-B: 94 km/hod. čas: 10:09. místo: (x+32). km (směr východ)
3) Od SO1-A: 90 km/hod., čas: 14:51, místo: (x-8). km (směr západ)
SO1-A neumí napsat výzvu, chybí v ní povinné poučení podle § 125h(5) ZPPK, takže provozovatel na výzvy ad 1 a 3, doručené před necelými třemi týdny, nijak nereagoval. Dnes dorazila - sice také poněkud amatérská, ale v podstatě v souladu se zákonem vyrobená - výzva od SO1-B a provozovateli se otevřely doposud zcela netušené možnosti, např. stran tvrzení o pokračujícím přestupku, s tím související požadování sloučení všech věcí u SO1-A, či SO1-B atd. Navíc lze ještě stále teoreticky udat řidiče i u výzev č. 1 a 3. Řidičů ochotných spolupracovat (a klidně se i přiznat) má provozovatel dost. Každý z SO1 spadá pod jiný SO2; SO2-A je vyhlášený pasivitou, SO2-B debilitou.
Otázka: Jak zamotat oběma SO co nejvíce hlavy a připravit je o co největší množství času? Odpovězte celou větou, prosím.

Toto není modelová, ale reálná situace. Samozřejmě ji dokážu vyřešit sám, ale tak široký prostor pro pobavení jsem si nemohl nechat egoisticky pouze pro sebe. Je zajímavé, kam vede situace se zvyšováním pokrytí území ČR automatizovanými technickými prostředky pro měření rychlosti - prakticky jejich hustota vzrostla na úroveň, jež konsistentním pirátům, kteří se nechají změřit při každém průjezdu kolem každého ATP, rozšiřuje možnosti obrany.