čistě teoreticky - myslím si, že by se nestalo víceméně nic, dost možná se ale u toho zraníte, ani ne elmag. zářením, ale ty 2kV pro magnetron jsou děsivé. Nebudete tam mít stojaté vlnění, jako v mikrovlnce, intenzita elektromagnetického pole asi nebude nijak oslnivá. Tepelné účinky budou, ale nevelké. Vzhledem k tomu, že "svítit" budete jen na nepatrnou část smyčky, ani bych nesázel na to, že se tam naindukuje dostatečný proud, aby se něco stalo.
čistě teoreticky podruhé - na cívku jít cívkou. Pod autem zavěšenou, těsně nad vozovkou, podobné velikosti a tvaru jako ta ve vozovce. Ve vhodný okamžik do ní vybít baterii kondenzátorů. S trochou štěstí se v měřící cívce naindukuje tolik energie, že to spálí EMC ochrany a zbude dost energie na ničení i dál po drátu, že to vezme do pekla celé zařízení.
Samozřejmě to neprovádět v autě plném elektroniky.
Je nutné počítat s tím, že i ono zařízení muselo projít testy elektromagnetické kompatibility, kde ho doslova zkoušeli poškodit a ono muselo přežít. Možná by šlo dohledat, podle kterých norem se taková zařízení testují a pak ho otestovat znovu, s 10x takovou energií.
Tím nikoho nenabádám, bavíme se čistě teoreticky.