Harmonogram:
15.12.2016 - zakoupena baterie
07.12.2018 - zahájení první reklamace - vydáno potvrzení o převzetí reklamovaného zboží
18.12.2018 - telefonicky oznámeno zamítnutí reklamace, vyzvednuto týž den, důvod neuznání - přebitá baterie důsledkem vadného alternátoru, kontrola
alternátoru ve 2 servisech včetně vystavení protokolu, opětovná reklamace - nové potvrzení o převzetí zboží nevydáno
03.01.2019 - telefonicky oznámeno zamítnutí reklamace, baterii však fyzicky neměl na prodejně - hodlal si ji nechat poslat až s dalším zbožím
21.01.2019 - telefonicky oznámeno, že baterie je již v prodejně, týž den osobně požádáno o odstoupení od smlouvy
22.01.2019 - písemně zasláno odstoupení od smlouvy
22.02.2019 - dopis převzal
25.02.2019 - mě doručeno zamítnutí odstoupení
Anonymizované dokumenty přikládám.
Jak říkám. Za mě jasné nedodržení 30-ti denní lhůty, neboť reklamace je řádně vyřízena v den, kdy si můžu zboží vyzvednout. Je mi prd platné mít vyřízenou reklamaci, když zboží nemůžu užívat. On sice v dopise tvrdí, že tam byla, ale v telefonu mi tvrdil, že ne viz důvody výše. A totéž mi pak i potvrdil při návštěvě, což mám nahrané a o čemž on netuší. Taky tam píše, že jsem si baterii do tohoto data nepřebral. Opět lež - baterii jsem si vyzvedl hned 21.1. a tedy mám ji doma.