30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Nesmysl navyšování částky i po podání důkazů. Jaké mám práva a šanci?  (Přečteno 2699 krát)

kubaskl

  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil

 >:(
Ahoj lidi, jsem v tomhle úplný amatér ale ve zkratce. Moje auto půjčené, jelo v Dvoře Králové nad Labem smrtelných 58kmh na 50. Kdyby to přišlo za pár kil tak vem čert. Ale rovnou za tuhle titernost 600. Z principu věci jsem odmítl a využil práva poskytnutí údajů osoby ze zahraničí.
Osoba si to nevyzvedlo. Tak mi to navýšili o 1500. Což mě dost vytocilo.
Prosim lidi co mám dělat? mám šanci se bránit nějak nrbo zaplatit? Jsem v tom amatér. Díky moc

Přijde mi nespravedlivé nemít žádná práva když jsem to neudělal, splnil jsem svou povinnost. Dobře chapu kdyby chtěli I tak těch 600kc když jim neodpověděl. ale navyšovat to bez mého dovolení a vyjádření se?

mám na odpor 8dni. Nevím zda se počítaji svátky. Vyzvedl jsem to včera.

Moc bych Vas lidi rád poprosil nebo někdo prosím poradí pomůže? Děkuji moc

Spis zde v JPG nebo i v PDF

https://drive.google.com/folderview?id=106hcdv_YC3LuzD_nu-dGGo9Ud7WZFeRt

IP zaznamenána

Mesec

  • Příspěvků: 1 008
    • Zobrazit profil

Máte to tam napsané - podejte odpor. A zajistěte si spis, ne jen příkaz, pane Jakube. A víc anonymizujte :)
IP zaznamenána

PJ

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 286
    • Zobrazit profil

Ale počítejte s tím, že když podáte odpor, a budete se bránit, navýší to ještě o dalších 1000 kč za náklady správního řízení. A ano, oni si ty částky mohou takhle navyšovat.