1. Ano, ta první možnost je teoreticky správná. Ale pokud náklaďák předjížděl motocyklistu, tak by byl na snímku místo motorky (což není) nebo je vyfocen na předchozím snímku - to se dá snadno zjistit, nebo měl raketový pohon.

a vysoce teoreticky nemusel být zachycen, neboť výrazně zrychloval, případně výrazně brzdil (pak je v něm náš motorkář zabořen ještě teď)

2. Od boku vozidla to neprojde, to by musela být garáž kolmo na parkující vozidlo a ještě ve vhodném úhlu. Posunutí frekvence vzniká odrazem přední nebo zadní části vozidla. Teoreticky by se tam mohl signál vyskytnout i v zobrazené konfiguraci, ale na velmi krátkou dobu. Protože nelze uvažovat součet ani rozdíl s motocyklistou (velmi malá odrazná plocha), ale s bokem stojícího osobního vozidla, musel by dotyčný projet garáží skrz plnou rychlostí naměřenou motorkáři. Nebude to sedět ani na úhly odrazu, ani na dobu měření, ani na odrazné plochy (tj. úroveň signálu).
3. Neumím si představit. Malá odrazná plocha motocyklu, radar dost spolehlivě rozeznává směr (to konečně i člověk u zvukové verze Dopplerova jevu). Edit: A taky by musel jet plnou naměřenou rychlostí.
Takže skutečně teoreticky funkční je první verze, ovšem pouze za předpokladu, že na předchozím snímku je něco velkého a hlavně to má velkou zadní odraznou plochu. Ale i kdyby to tam bylo, tak to těžko vyjde časově.
A 60m není v rozporu s návodem, je to pouze nedoporučované při předpokládané možnosti odrazu.
A pozor, já se Vás nesnažím odradit nebo znechutit, ale nasimulovat (byť neuměle) argumenty případného metrologa 2. kategorie
Edit:
Obrázek perfektní

Nicméně stojím si za svým, a Váš obrázek to podle mě potvrzuje
