30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: "...zakázal bych po vzoru USA všem začínajícím řidičům jízdu v noci..."  (Přečteno 6973 krát)

Stastlivec

  • Příspěvků: 121
    • Zobrazit profil

Ja byl s feldou ve Spanelsku a naprosto v pohode, krome toho ze odesla baterka, ale to muze i vyrazne novejsim autum. Je pravda ze byla jedna z poslednich vyrobenych, ale co uz. Na nauceni skvele auto, nepromiji chyby, nepomaha elektronikou, clovek si trikrat rozmysli jestli tu prednost da nebo neda.. Ale zase se s tou 1.6i dalo jezdit i dost svizne, na dalnici do 150, na okreskach kilo a naprosto v pohode. Spotreba porad kolem sedmi litru at jedu jak jedu. Nedam na ni dopustit, najezdil jsem s ni asi 70000km a naucilo me to fakt hodne. Ale ano, dulezite bylo ze sam bez zkuseneho spolujezdce jsem jel az treba rok od ziskani ridicaku..
IP zaznamenána

Mesec

  • Příspěvků: 1 009
    • Zobrazit profil

Jojo, 1.6 byl drak a když byla na 14 kolách (175 šířka), tak vcelku držela. Výhodou 1.6 bylo, že po FL měly sériově posilovač řízení a často vyšší výbavu.

Bohužel nejčastější 1.3 MPI (před FL ještě BMM) byly prostě dost slabé a posilovač byl raritou. Tyhle věci byly za tučné příplatky a typická česká šetřivá povaha to prostě nedala, proto je drtivá většina Felicií v takovém chudém stavu...

Do Fábií/Octávii byl třeba posilovač už seriově, ale kdyby to tam nedala automobilka a bylo by to za příplatek, tak by to taky tak dnes v nabídce vypadalo.
Co si ale tak všímám, tak Felicie už takřka zmizely ze silnic a mají ji snad jen důchodci, starší strejcové a nebo úplně mladí kluci. Taky je to dost oblíbené auto tzv. socek - typicky špinavé zevnitř, zhnilé, orezlé, v katastrofálním stavu. Takoví ti lidé, co řeší každou korunu a myslí si, že do auta se leje jen benzín.

IP zaznamenána

Stastlivec

  • Příspěvků: 121
    • Zobrazit profil

I s 1.3 se dalo fungovat, tu jsem mel pred 1.6. Rozdil tam byl velky v motoru a posilovaci, jinak jsem mel i stejnou socialni vybavu. Ale s tou jsem byl nejdal v Beskydech :-) predtim ale sjezdila celou Evropu a uolne ze zacatku nalitala asi 200000 v autoskole :-)
IP zaznamenána

t4455

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 349
    • Zobrazit profil

Já měl 1.6 a byla jedna z mála co měla v elektrice všechny čtyři vokna, bohužel když pršelo tak se z toho stalo pojízdný akvárko. Dalo se s tím jezdit z kopce 180 ale ta nedotáčivost v zatáčkách byla příšerná. Ty vyhnilý díry v zadních blatníkách a v kufru jsem zadělal montážní pěnou. Místo otáčkoměru byly velké analogové hodiny. Místo přihrádky u spolujezdce byl airbag, který ani nefungoval. Už bych do toho kulatýho favoritu nesednul.
IP zaznamenána

Mesec

  • Příspěvků: 1 009
    • Zobrazit profil

Hele to nejsou špatná auta, jen prostě to chce fakt si dát práci a hledat něco hezkého, nějakou tu leštěnku a vybavenou. Bohužel to je v naší kotlině problém, protože krásná se bude prodávat za vysoké peníze a za ty prachy seženete už zahraničního konkurenta.
IP zaznamenána

paty

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 636
    • Zobrazit profil

Trochu vám naruším nostaligii vozem, v kterém jsem jezdil v autoškole já. Vochcávka II v RS 2.0TDI  8)

K tématu: Pokud se mistr otáčí na USA, tak ať také sníží věk pro ŘP na 16 let, ať to je teda komplet stejné.
IP zaznamenána