30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: kontrolní kontrola  (Přečteno 7963 krát)

Martin623

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 458
    • Zobrazit profil
kontrolní kontrola
« kdy: 17 Listopadu 2017, 09:50:49 »

Včera jsem provedl poslední projíždku, před zazimováním, a co čert nechtěl přišla vysírací kontrola. Průběh standartní, pochopitelně se domnívali, že občanka je nutná k řízení vozidla, takže  jsem byl nápadně podobný hledané osobě. Vznesl jsem dotaz, které a jak se tedy  jmenuje. Jestli jsem tou osobou, ať mne osloví jejím jménem, schválně jestli budu na to jméno slyšet. Celý vtip nepochopili. Následovala lékarnička, klíč na kola a další ptákoviny. Následoval dotaz, proč  nemám zimní pneu, když bydlím v horách. Moje odpověď zněla, že zatím nevidím souvislou vrstvu sněhu na vozovce a ani ji nepředpokládám. Pak blekotal ten blbější něco o 7 stupních a 4mm a zřejmě se pokoušel o nějaké mozkové myšlení. Nakonec dospěli k názoru, že moje pneu TOYO Proxes postrádají evropskou homologaci. Tak to už je vyšší dívčí, pardon opičí! A že tedy to musí prověřit na STK,ale že by to byli ochotni vyřešit na místě. Moje odpověď byla, že to za nás vyřeší správní orgán. No a co čert nechtěl, shodou okolností než začal sepisovat, tak přišlo hlášení  vysílačkou a že musí jet, tak to pro dnešek vyřešíme domluvou. Na to jsem mu odvětil d-fensovské: "Domluva je pro mne forma trestu a že trvám na správku" Odjeli do prdele.
 No nicméně jsem zjistil, že pneu jsou vyrobené v Japonsku a homologované pro USA a Kanadu, shodují se s prvoosazením z výroby (ale zřejmě je to už druhá sada kol, kde někdo přede mnou si pro velký uspěch koupil stejné). Vozidlo bylo od narození provozováno v Evropě.
 No v podstatě mne překvapuje, že to ta opice dokázala objevit. Já takovou ptákovinu nikdy neřešil, obvykle mne u gum zajímal pouze rozměr a rychlostní index a kompromis kvalita a cena. Dokáže mi tu někdo technicky objasnit včem je guma pro USA jiná než evropská?
Kolik dětí, důchodců a maminek s kočárky může ta ošklivá imprialistická guma pozabíjet? V USA jsem nebyl, děje se tam snad nějaký carmagedon?
Může mi stejně přiblblá opice sebrat za to techničák a nařídit STK? ( Při poslední STK si gumy fotily, protože musí a nic neříkali.)
Zatím se mi nechce ty gumy zouvat.






IP zaznamenána

dj-bobr

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 674
    • Zobrazit profil
Re: kontrolní kontrola
« Odpověď #1 kdy: 18 Listopadu 2017, 19:45:54 »

Když jsem chvíli na Proxeskách (R1R) jezdil, PČRcajt měl spíš problém, že ta guma nemá hlavní dezénovou drážku a tudíž nevěděl, kam strčit šupleru za účelem změření vzorku. Když vítězoslavně naměřil (já se celou dobu tiše smál), zeptal jsem se ho, odkdy mají tyhle šuplery jako stanovené měřidlo.
Toyo R1R i R888 mají E homologaci a tudíž by s nimi neměl být problém ani na STK, ani na cestách s PČR.

Jinak ty gumy jsou špica pro běžný provoz, asi to nejlepší homologované, jen nesmí napršet :D
IP zaznamenána
automaticky mi tykejte, vykání je přežilá formalita