Bylo opakovaně rozebíráno. Jako hypotetický dotaz se to moc nedá zodpovědět, protože kombinací je moc. Chtělo by to vědět, o jaké jde země (aby se dalo podívat do zahraniční úpravy, jestli nějak řeší účinky pozastavení ŘO v jiné členské zemi) a především jak daná osoba k více ŘO a ŘP přišla (protože tam evidentně došlo k nějaké nepravidelnosti a je dost dobře možné, že některá z těch věcí bude ve skutečnosti neplatná).
Jednoznačné je, že v ČR řídit nelze, řidič by se dopustil minimálně přestupku podle § 125c(1)(e)(6) ZPPK, pravděpodobněji by ale, pokud by to policajta napadlo, čelil podezření z mařeny. Rozhodně by nefungovala obhajoba postavená na tom, že řidič má jakoby více ŘO a pozastaveno bylo jen to české.
V zahraničí by to záleželo na tamní úpravě, ale v zemích, které se držely příslušné směrnice a neprokázaly při její implementaci nějakou větší kreativitu, lze předpokládat, že pozastavení ŘO ve členském státě, který jej udělil, nezůstane bez účinku.
Zcela jiná věc pak je, že při kontrolní kontrole se na ten problém při předložení cizího ŘP či ŘP získaného v jiné zemi, než ve které bylo pozastaveno ŘO, nemusí přijít.