Hlásím se taky jako dobrovolník, ať jsme teda 3. MP OV má u mě X vrubů, které stále narůstají.
Dle popisu se jedná o přechod vedle tramvajové zastávky Muglinovská, am I right? 
Pro dokreslení situace uvedu, že v uvedeném místě je jízdní pruh pro auta (semafor), pak ostrůvek s nástupištěm, pak tramvajový pás (semafor), pak ostrůvek s nástupištěm, pak jízdní pruh pro auta v druhém směru (semafor). Tramvaje jedou v tomto místě velmi pomalu, protože vjíždí nebo se rozjíždějí ze zastávky. Semafory pro chodce nejsou seřízeny tak, aby na všech padla zelená zároveň, takže přejít tuhle cestu je třeba na 2 - 3 minuty. Přitom, jak uvádí kolega, přejít jízdní pruh na ostrůvek jsou 3 kroky, stačí pohlídat auta zleva a je to.
Nicméně k té křižovatce samotné (dle mého kandidát na úplně nejhorší) křižovatku v Ostravě, pohledem řidiče. Berete zjevně jen ty chodce, kteří přecházejí z chodníku, kde není problém auta zleva pohlídat (taky řidič nemá problém s identifikací smažky, pohybující se 3x rychleji, která tam chce hopsnout a zpravidla už je u Alberta, než jste u semaforu

. Situace chodců z ostrůvku je poněkud horší (ano pokud by zde přecházeli jen svéprávní, zřejmě by problém nebyl), nakombinováním několika kritických fatorů : zastávka bývá většinou plná lidí, takže jako řidič nemáš šanci odhadnout, že ti tam zrovna chce někdo vlítnout. Směr Nádražní -> Hlavní nádraží obvzlášť. Je zde velmi velká koncentrace "diskriminovaných" s malými parcha...pardon mladíky, pro které termity jako dežo=diskriminant=detektor jsou shodné, proto neváhají použít kteréhokoli Dežika,Eržiku jako detektor přitomnosti zrovna projíždějícího auta. Jelikož ten ostrůvek je oplocen, řidič neznalý situace, může podlehnou dojmu, že projetí kolem tohoto ostrůvku nesníženou rychlostí je zcela bezpečné. Navíc motivován svítící zelenou, nepřítomností tramvaje, tedy na té křižovatce při odbočení vlevo jí nebude muset dávat přednost zcela vypouští řešení tohoto přechodu a už přepíná na odbočení vlevo (BTW vyhýbání na téhle křižovatce dvou vlevo odbočujících aut je fakt uniqum a řek bych, že 50 procent řidičů naprosto nezvládá vůbec jakžtaž držet se pomyslné křivky vedenou středem do cílových pruhů, s tím, že pokud se z jakéhokoli důvodu v průniku těchto křivek sjedou auta face2face, stále platí pravidlo že auta odbočující vlevo se vyhýbají a ne třeba za stálého troubení objíždějí apod

).
Proto zde i na zelenou z 50 přibržďuji, abych později nemusel u soudu obhajovat, že jsem sice nevěděl,ale věděd měl(moh), nebo jak je ta šílenost o absenci zavinění, že mi tam může na zelenou z ostrůvku vletět menšinová invalidní lesba s amputovanou nohou volící stranu zelených, zachraňující svého 1 ze 12 detektorů + obvinění z kryplofobie, narcismu a přání aby mě rakovina vytočila.
Toto přibrždění, však, bere zdejší obecenstvo jako pobídku k přecházení.
Udělejte tam kruháč ať je prdel, prosím...nejlépe z cylostezkou dokola. A měšťáky doprostřed měřit

EDIT : křižovatka MuglinovskáxNádražní, Karolina je v cajku.