30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [WIN] VÝZVA K PODÁNÍ VYSVĚTLENÍ - PŘEDVOLÁNÍ - MĚSTSKÝ ÚŘAD  (Přečteno 8738 krát)

nesnasimfizly

  • Příspěvků: 122
    • Zobrazit profil

Zdravím, jsem tu nováček - snažil jsem se dohledat podobný případ zde na fóru, ale žádný takový, který by se tomu mému trochu podobal jsem nenašel - případně se omlouvám za spam

V rychlosti popíšu problém:
Mé zaměstnance údajně změřili fízlové někde na okrsce, kdy překročili maximální povolenou rychlost. Řídil jsem se pravidlem č. 1 a fízlům jsem ani nepípnul. Nyní přišla výzva na podání vysvětlení od z městského úřadu. Telefonicky jsem se s nimi domluvil, že vysvětlení podám písemně. Výzva neobsahovala fotografii z údajného mobilního radaru. V podání jsem tedy uvedl, že žádám o zaslání fotografie. Co dál? Pošlou mi kopii té fotografie z radaru? Co k tomu mám uvést? Funguje ještě institut známého z Japonska a jaký to bude mít dopad na mě jakožto provozovatele vozidla? Omlouvám se za amaterismus a předem děkuji za pomoc a odpovědi.
« Poslední změna: 26 Ledna 2017, 13:07:55 od Číkus »
IP zaznamenána

tarmara

  • Příspěvků: 265
    • Zobrazit profil
Re:VÝZVA K PODÁNÍ VYSVĚTLENÍ - PŘEDVOLÁNÍ - MĚSTSKÝ ÚŘAD
« Odpověď #1 kdy: 09 Prosince 2016, 09:17:27 »

okamžitě pošlete oficiální žádost o spis (nejlépe přes zákon 106 - dohledatelné zde na foru) - ať víte co všechno mají. Záleží i na tom čím a jak a kdo to měřil. Až budete mít spis, tak naskenovat/anonymizovat a šoupnout sem. Do té doby je to pouze o hádání z křšťálové koule. Dali Vám nějaký termín na vyjádření?? Pokud ano, tak jim napiště, že se jim vyjádříte až budete mít spis a budete mít nějaký čas na jeho prostudování.
IP zaznamenána

nesnasimfizly