kdo: "Turbo" námitka je svým charakterem nezákonnost, takže teoreticky lze celé řízení před SO1+2 proignorovat a použít ji až v žalobě (i když pro celkový dojem by bylo lepší to aspoň v odvolacím řízení v nějaké podobě zmínit). Naopak skutkové otázky a hodnocení důkazů, tj. např. jestli vodorovné značení bylo viditelné, je nutné vytáhnout nejpozději v odvolání.
Připadá mi škoda věcnou obranu vynechat, když se tak nabízí, jen kvůli tomu, že z toho může být modelový případ proti turbu. Navíc je hrozně předčasné přemýšlet o kasační stížnosti v momentu, kdy ještě nezaschnul inkoust na úkonu, kterým se zahájilo řízení

Z hlediska taktiky je u případu, který potenciálně může dojít k soudu, potřeba argumentovat střídmě a věcně. Tj. v nastíněném případě modelově např.
- k nařízenému ÚJ: 1) dodatečné napráskání řidiče, 2) tvrzení, že přechod nebyl vidět, 3) souhlas s konáním ÚJ bez účasti provozovatele s vyhrazením si práva vyjádřit se k podkladům
- v případě rozhodnutí o vině odvolání na 1 stránku: 1) stručně turbo námitka, 2) zopakovat sníh na silnici, přihodit foto - hlavně ne tu strašnou jkraus222 odvolací šablonu, kde je zpochybněno i že tráva je zelená
- v případě potvrzení rozhodnutí bouchnout šampus a podat žalobu, kde bude primárně turbo a podpůrně sníh - soud uvidí, že to není bordel a la Kocourek, že nejspíš řidič fakt na tom přechodu nestál schválně, ale než se vrtat v dokazování (což je vždy problematické), vybere si tu turbonámitku jako jednoduchou možnost, jak to shodit