Ach jo, je treba to uvest na pravou miru... Tim "vjedu" jsem to myslel tak, ze zacnu predjizdet ty auta co jely prede mnou, ale samozrejme tak, abych nezpusobil nehodu, ani nikoho neohrozil, jen by museli krapet "zvolnit" protoze by dojizdeli predjizdejici auto. Ne ze tam vletim 30 metru pred nema, ale tak idealne deset sekund pred tim nez by mne dojeli... Nikdy bych (alespon doufam ze neni nic co by mne k tomu primelo ) neudelal nic takoveho vedomne aby kterykoliv ucastnik musel nahle menit smer nebo rychlost jizdy. Vsimnete si prosim toho NAHLE. Nejsem bezmozek a nechovam se jako HOVADO. Ba naopak i na svych sirokych gumach jezdim hrubou vetsinu casu v tech kolejich v pravem pruhu... A fakt se ty koleje tomu autu moc nelibi...
K tem 120km/h to beru jako nemistny zert, touto rychlosti jely auta v pravem pruhu, levy byl volny. Nikoho jsem nebrzdil a kdybych jel o 10 rychleji, budu akorat tak prekazet v rychlem pruhu jak dement, protoze budu neustale dojizdet a predjizdet ten plynuly provoz.... Zase opatrne... A argumentace spotrebou je fakt usmevna, moje ukazkova fakt neni a oktavkari by z ni meli silnou nevolnost. Neni to o spotrebe, ale o plynulosti jizdy. Zpatky mne nic extremne netlacilo, jel jsem proste s davem. Kdyby jeli vsichni 110, pojedu 110, kdyby jeli 140, pojedu 140. Ale fakt uz jsem toho mel docela dost a nebudu klickovat pravy levy, pravy levy kdyz nemusim...
Kdo mel potrebu letet tak letel jako ti fizli a nasledne ja... prulet levym pruhem zustaval volny a TAK TO MA BYT !!!!!!