Když si s fotkou 195(4) pohrajete (histogram či primitivně kontrast ++ jas-), jakési brzdné stopy by se tam mohly najít.
Dále je mi poněkud nejasné přesné míst střetu. Kdyby to byl začátek smykové stopy FF, tak vy se řítíte do protisměrného rigolu (podle rozsahu poškození LZ blatníku FF), což považuji za krajně nepravděpodobné. Ta (možná) brzdná stopa VWC na 195(4) je levé či pravé kolo? Já bych suverénně tvrdil, že je to levé kolo a ke střetu došlo, když měl zadek ještě 2 m v silnici. Proč tak suverénně - LP kolo se v okamžiku střetu dočasně zablokovalo/výrazně zpomalilo vlivem tlaku nárazníku, je to vidět na 195(14), proto také nejsou vidět žádné jiné brzdné stopy VWC s ABS. Není to stopa od brzdění, ale od zablokování nárazníkem a je to tedy stopa od Vaší gumy určitě, nikoli možná. Zároveň je to přesné místo střetu. Pak FF i poloměr 4,5 m (já jsem tedy vyčetl dva trochu jiné údaje - průměr 9,8m či 10 m, ale to jsou asi vnější okraje karoserie) odsune zčásti na krajnici.
Proč jste jel tak vlevo, když zasahoval do krajnice? Protože jste předpokládal podle zásad defenzivní jízdy, že má nějaký problém a bude neopatrně otevírat LP dveře.
Domnívám se, že mnou předestřená argumentace tvoří logický celek bez vnitřních rozporů a lze s tím jít do boje. Tím končím, leda že by mě ještě něco geniálního napadlo. Z dokumentace, co je k dispozici, už nejsem schopen nic dalšího vykoukat.
Taktiku a strategii aplikace těchto poznatků a závěrů si netroufám doporučit.