…
No todle je běžný možná na západě, ale jak píše Ropák, tady by aspoň měli zvednout telefén a zavolat, né že bez ničeho začnou měnit díly. To smrdí požadavku platit za něco, co ste si nevobjednal, a esli to sou až takový kreténi, klidně jim pošlete teď v klidu písemnou reklamaci (pro začátek e-majlem), že dodali neco, co ste se neobjednali, v rozsahu, o kterým nebyl nikdo informován a v ceně, kterou nikdo neschválil. A starý díly taky neukázali, přičemž jak sem už uváděl, pokud není geometricky špatnej, zkorodovanej, případně sjetej nerovnoměrně, tak kotoučovej disk se mění až když je na hraně opotřebení (danou tloušťkou) dle výrobce (vozidla). Esli si je chcete vychutnat, tak klidně odstoupit od smlouvy, by byla prdel kdyby měli ty disky zadarmo sundavat a vracet tam původní - který asi už nedohledají, resp. nedokážou, že sou to vony, dyž je to hozený v kubíkové hromadě několika centů starýho železa

Ropák: s vesnickejma garážníkama je ale často problém, že se jim velká dodáfka nevejde do dílnu (na délku bo i na vejšku). Todle eště jde udělat na ručním heveru (byť musí být dobrá kastle, jak je spodek shnilej, propadne se to), postupně každá půlka, ale další práce často ne. Vim vo jako-tako karosářovi, byť už je v doochodě takže tam netráví každej den a termíny jsou prostě dlouhý, synáček dělá i další servisy, ale to je přesně ten případ, nic neřekne a pak že vyměnil půlku motoru, eště za strachlajn, a řekne si ceny skoro jak za originální díly (kdyby eště teda vůbec byly). Navíc zrovna tehdá ty podběhy udělal na voko, ale že by na to šel dát hever teda ne. Plus nechápu proč to tvl každej furt motá z plechu, když se to dá fpohodě koupit a to včetně výztuh právě na ten hever

Ale vzato kol a kolem eště dopadl dobře, já sem dal starýho pikouša dementovi na doporučení (přičemž pak z nich vypadlo, že ho prakticky neznají), včetně karosářskejch prefabrikátů, měl jenom rozhodit zadní nápravu, vyříznout to, vevařit to, nastříkat. To bylo v září 2023. Asi do listopadu se kroutil že na to vlastně nemá čas a ať zavolám jindy, aby se rozhompal, že to nakonec ani dělat nechce. Za tu dobu odrovnaný dva akumulátory (první byl tři měsíce starej). Na jaře sem jasně zavelel, že chcu minimálně tu akunu, že sem musel místo auta, který nebylo udělaný ani v dvojnásobku předpokládanýho termínu, pořídit jiný, stálo mě to (i s řešením dalších ukrytejch závad) ranec prachů, tam propadla dálnička, nový ručení, atd. Začal se zmrd kroutit, kroutí doteď a je to vodtažený do kopřiv neznámo kam. Konečně se do toho milostivě vložil servisák, kterej mě tam poslal, že to teda jako vodtáhnou k němu a pak se uvidí. Naštěstí vo ulicu níž je solidně vypadající (taky (skoro?)) důchodce, co by to - SNAD - udělal. Tak si tady žijem. Na každé straně vošousti co už né že neví, co by si za to řekli, ale ani za prachy nakonec dělat nechcou a když eště nadělajou škodu, tak se chovají jak kundy. Samozřejmě jít na debile s předávacím protokolem, tak člověka pošlou rovnou do prdele.
Nicméně pokud tamto je zavedenej servis, co se tváří nóbl, dokonce dělá zdání autorizáku (ale autorizák to není, ne?), tak jednání na úrovni takovejch vesnickejch garážníků (co nemají ani cedulku provozovny a dělajou si to nejspíš všecko načerno nekde ve dvoře), to je fakt masakr.