30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [LOST] Jízda na kole po chodníku  (Přečteno 3116 krát)

coofcookie

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
[LOST] Jízda na kole po chodníku
« kdy: 14 Srpna 2022, 23:25:00 »

Ahoj,

25. června mě zastavila MP s tím, že jsem jel na kole po chodníku.
Strážníkům jsem oznámil, že si nejsem vědom toho, že bych se něčeho dopustil a že požaduji předání do správního řízení, nic jsem nepodepsal.
Přišlo mi bezpečnější jet 50 metrů pomalu po chodníku, než přejíždět čtyřproudou komunikaci v hustém provozu, strážník měl asi jiný názor.

V pátek mi do DS dorazilo předvolání k podání vysvětlení (anonymizované v příloze). Jak bych měl postupovat? Jsem v tomto ohledu nováček.

Předem moc díky za rady.
IP zaznamenána

kdo

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 358
    • Zobrazit profil
Re:Jízda na kole po chodníku
« Odpověď #1 kdy: 15 Srpna 2022, 12:19:56 »

Úřad si asi není úplně jistý v kramflecích, když místo příkazu posílá předvoláni.

Dostavit se máte Vy, nebo řidič, který vozidlo užíval. Osobně bych začal písemným dotazem, jaké vozidlo má SO na mysli, doplněným zdvořilou žádostí o bližší určení vozidla, aby bylo bez pochybností jasné, kdo se má vlastně dostavit. Z takového přípisu by měl úředník dovodit, že to s Vámi nebude snadné, což by asi tak na 50 % mělo stačit k tomu, aby svou pozornost věnoval nějaké snáze oholitelné ovci.
IP zaznamenána

coofcookie

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
Re:Jízda na kole po chodníku
« Odpověď #2 kdy: 15 Srpna 2022, 13:57:15 »

Úřad si asi není úplně jistý v kramflecích, když místo příkazu posílá předvoláni.