30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Doporučení koho oslovit  (Přečteno 9160 krát)

RsT

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
Doporučení koho oslovit
« kdy: 08 Listopadu 2021, 11:31:38 »

Dobrý den, ahojte.
Mam problem ohledne zadržení ridicskeho průkazu, kdy mi byl dan orientační test, ktery byl pozitivní. Nasledne jsem dle rady právníka odmítl odber krve. Nyní chci oslovit některou z agentur, které se timto zabivaji a mohli by mi pomoci. Jenze se uz v tom ztracim a nevim, kdo je falt dobrý a důvěryhodný. Mate nekdo prosím nejakou zkušenost nebo doporuceni? Budu moc vděčný
IP zaznamenána

ladin

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 1 235
    • Zobrazit profil
Re:Doporučení koho oslovit
« Odpověď #1 kdy: 08 Listopadu 2021, 12:48:18 »

Podelte se s nami o vice informaci, prosim, pak je vetsi sance na ziskani smysluplnych rad. Proc radil pravnik odmitnout krev, z procesnich duvodu a lepsi pozice do budoucna, nebo hrozilo, ze na krvi se toho najde hodne? Co radil pravnik jako nasledujici kroky?

A zkuste dat do guglu nebo mistniho vyhledavace klicove slovo nezaplatim.cz, ziskate predstavu o dalsim postupu.
IP zaznamenána

Dýkej

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 370
    • Zobrazit profil
Re:Doporučení koho oslovit
« Odpověď #2 kdy: 08 Listopadu 2021, 14:10:08 »

Právník Vám poradil odmítnout odběr jo?  A měl jste něco v krvi? Po jaké době od požití Vás zastavili? Co jste měl?

IP zaznamenána

.qoyi

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 419
    • Zobrazit profil
Re:Doporučení koho oslovit
« Odpověď #3 kdy: 08 Listopadu 2021, 14:16:32 »