30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - lupo450

Stran: [1]
1
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 08 Prosince 2024, 01:45:07 »
Ano, přesně tak, po soudu bylo odvolání "včasné", ale kraj ho shodil. A za ten zvednutý telefon skrytému číslu bych si taky nakopal...
Musím si nasypat popel na hlavu, dost jsem to zde zanedbal, je celkem 22 dokumentů k případu, ale zde je pouze prvních 7 a poté jen 19 a 20. Kraj původní kvalifikaci shodil a byla provedena nová kvalifikace "zločinu", pak další odvolání, neuznání lhůty, soudní jednání a poté zamítnutí odvolání. Vše sem doplním, musím ale napřed dokumenty anonymizovat.
Ono totiž, pokud tomu správně rozumím, někdy v té době, kdy mi pomáhala řešit můj případ, procházela společnost, která byla za nezaplatim.cz, likvidací. viz zde:
https://www.finmag.cz/obchodni-rejstrik/05277931-nezaplatim-cz-s-r-o-v-likvidaci/zmeny
A já, jelikož jsem považoval společnost za spolehlivou, tak jsem trochu nechápal ten obrat - napřed byli optimističtí, že případ může dopadnout dobře a sepsali odvolání. Pak následoval popsaný problém s lhůtou k odvolání. Po vyhrání soudu, kde mě zastupovali a následné reakci kraje na jimi psané odvolání, které bylo zamítnuto, následovala jen suchá reakce - toto rozhodnutí by jim soud už nejspíš podržel. A to bylo zhruba v té době, kdy procházeli likvidací, ale o tom jsem tehdy nevěděl. Nevím, zda to k tomu vzdání přispělo či ne, ale je z toho takový "divný" pocit.
Takže jsem zaplatil pokutu, náklady za správní řízení (dražší, protože v něm byl započten znalecký posudek, který si vyžádal bez mého podnětu správní orgán) a k tomu lze přičíst i pravidelné roční platby firmě nezaplatím. s.r.o.
Takže z odmítnutí banální pokuty na místě v hodnotě 2.000,- kč se nakonec stalo martyrium s náklady cca 20.000,- kč a boj o řidičský průkaz.  :-) A také nynější obtěžování kriminální policií kvůli vyšetřování té zaniklé společnosti z krácení daně.

A teď bohužel vidím z případu synátora, jedoucího na žlutou, který je v tento okamžik v kuchyni také, že moc zkušeností mi můj boj nepřinesl, protože teď v tom jeho problému taky trochu plavu a on to chce vzdát, což mě pěkně štve... :-(
Njn, život není peříčko.

2
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 07 Prosince 2024, 15:35:33 »
Jsem hříšník, co se týče doplnění a uzavření tohoto případu. Během Vánoc, až budu mít chvíli volna, sem doplním výsledek včetně dokumentů. Ten byl v podstatě takový, že soud ohledně zamítnutého odvolání z důvodu promeškání lhůty byl vyhrán.
Následně bylo odvolání zamítnuto.
Ze strany nezaplatim.cz mi bylo sděleno, že se s tím již tedy nedá nic dělat. (???) Případ je tím pádem prohraný.

A nyní (11/2024) mi volal na můj mobilní telefon (kde vzal číslo? z emailové komunikace s nezplatim.cz?) z kriminální policie Praha policajt s tím, že vyšetřují nezaplatim.cz kvůli krácení daní a budu předvolán ke svědectví v tomto případě, protože si to přeje státní zástupce...
Z tohoto důvodu bych chtěl požádat s prozatímním ponecháním tohoto vlákna v kuchyni, než se dořeší i tato záležitost. Děkuji

3
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 16 Října 2021, 13:16:59 »
Už je nařízené jednání na 10.11.2021.  (viz odkaz na infosoud.justice v mém předchozím příspěvku.)
Doporučený dopis do vlastních rukou od KS Brno s předvoláním jsem našel pohozený ve vstupní chodbě bytového domu...
Předvolání je adresované přímo mě, i když jsem zastupován právníkem a měl být informován on.

4
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 08 Května 2021, 01:50:09 »
Dne 9.3.2020 byla podána krajskému soudu v brně správní žaloba na nepřezkoumatelný výrok napadeného rozhodnutí a neexistence fikce doručení, (včasné podání odvolání).
Od té doby soud zatím věc neprojednal...
Zrovna si čtu (ještě nejsem na konci) tvoje skvostné téma: Brno: Nabonzovaný motorkář a neskutečně se bavím. Jen mě zaráží, že na tebe soud reaguje a mně má rok v paži, to nějak nechápu...

https://infosoud.justice.cz/InfoSoud/public/search.do;jsessionid=StifhOIAfcKesZvRG4uyUpSbcT4gFElP4pphhp0-.infosoud01?type=spzn&typSoudu=os&krajOrg=KSJIMBM&org=&cisloSenatu=33&druhVec=A&bcVec=15&rocnik=2020&spamQuestion=23&agendaNc=CIVIL

5
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 16 Února 2020, 13:53:29 »
Číkusi, ty jsi naprosto skvělý!
Tohle jsem při procházení fóra nenašel.
Snažil jsem se najít na internetu i nějaké rozsudky na toto téma a jediné, co z toho vyplývá je to, že neumím hledat... :-)
Tvůj odkaz je velmi inspirující a tak boj nevzdávám a budu pokračovat.
Opravdu, díky moc.

6
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 16 Února 2020, 13:14:10 »
Ten lístek zatím nemohu najít, vím určitě, že vyzvednutí na něm bylo do 17.10. a doufám, že se mi ho podaří najít.
Bývá to zde obvyklá praxe, že doručovatel se vrací se zásilkami na poštu tak pozdě, že pošta má již zavřeno a vyzvednutí již v den doručování není možné.
I na obálce je rukou psaná poznámka 07/10...
Ale chápu to tak, že pokud se mi lístek nepodaří najít, tak je to zřejmě ztracené.
Ach jo.

7
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 14 Února 2020, 15:42:43 »
Tak pokračující boj s úřadem došel do fáze, kdy mi zamítli odvolání.
(všechny dokumenty sem posléze přidám)
A stalo se to tak, že úřad odeslal rozhodnutí ve čtvrtek 3.10.2019.
Pošta jej neúspěšně doručovala v pátek 4.10.2019 a zapsala tento den jako den, kdy byla uložena zásilka na poště.
Na lístku k vyzvednutí zásilky bylo uvedeno, že zásilku si můžu vyzvednout v pondělí 7.10.2019 a úložní lhůta skončí dnem 17.10.2019. (tedy za 10 dnů od prvního dne, kdy bylo možné si zásilku vyzvednout)
Poté bude zásilka vrácena zpět odesílateli - (bylo nastaveno, že po uplynutí úložní doby 10 dnů se má vrátit odesílateli)
Zásilku jsem si vyzvednul 17.10.2019 na poště a odvolání jsem zaslal ve lhůtě 15 dnů, tedy 1.11.2019.
Vše tedy podle mne proběhlo v pořádku.

3.2.2020 jsem si vyzvednul dopis od kraje, který odvolání zamítl s tímto zdůvodněním:
"Z doručenky od zásilky obsahující předmětné rozhodnutí správního orgánu I. stupně bylo zjištěno, že zásilka byla uložena a připravena k vyzvednutí dne 04.10.2019. Odvolateli byla ve schránce zanechána výzva k vyzvednutí předmětné zásilky s poučením o následcích nevyzvednutí. Ust.§ 24 odst. 1 správního řádu stanoví, že: Jestliže si adresát uložené písemmnosti písemnost ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla k vyzvednutí připravena, nevyzvedne, písemnost se považuje za doručenou posledním dnem lhůty. Odvolatel si uloženou písemnost ve lhůtě nevyzvedl, dne 14.10.2019 byla proto v souladu s výše uvedeným ustanovením doručena. Z doručenky od zásilky obsahující předmětné rozhodnutí bylo zjištěno, že odvolatel si písemnost vyzvedl dne 17.10.2019, nicméně tato skutečnost již nemá na okamžik doručení rozhodnutí žádný vliv, neboť písemnost byla odvolateli doručena již dne 14.10.2019.
Z toho plyne, že poslední den lhůty na podání odvolání byl 29.10.2019. Odvolání, které bylo zasláno 1.11.2019 je tedy opožděné."

V příloze přikládám anonimizované zamítnutí a webový výpis z doručování a předmětnou obálku s ručními poznámkami o uložení, podepsanou doručenku a nevyplněné poučení.
Výzvu k vyzvednutí zásilky nemám momentálně k dispozici.

Napadá někoho ideální reakce na toto zamítavě rozhodnutí? A jaké jsou šance na výhru? Co lze dále udělat?

8
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 21 Listopadu 2018, 14:33:18 »
Dnes podávám blanketní odvolání, protože jsem opravdu nestihnul zpracovat celý ten elaborát, kde vyvracím závěry soudního znalce.
Prosím jen o vyjádření, zda to tak může být a zda dokument podepisovat či nikoliv.
Jinak součástí jejich rozhodnutí bylo na poslední straně i poučení, jak má odvolání vypadat.
I přesto mě určitě znovu vyzvou k odstranění vad odvolání?

9
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 09 Listopadu 2018, 14:44:40 »
Děkuji za všechny rady, řídit potřebuji stále, kvůli povolání, takže to je pro mne game over v kterémkoliv čase.

To Číkus: Troufám si odhadnout, že já bych byl za vodou s mínus dvěma tisíci a řidič co bránil předjíždění by byl skoro vrah, bo předjíždění by se při nezrychlování podle výpočtů crash4 programu zakoupeného "znalcem" zcela jistě povedlo a role druhého řidiče v nehodě je tedy jasná.
A ve výsledku by to bylo to stejné - prostě obtěžuješ se správním a nechceš platit rychlou pokutu?
Budeš pykat a platit...

Ještě jen dotaz, pokud by měl někdo z prohlížejících nápad na některé formulace či poukázaní na rozpory, které mohu použít v odvolání, budu vděčen.
Pomůže-li v tom sem dát neanonymizované, nebo jen mírně, ty původní dokumenty, učiním tak.

10
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 06 Listopadu 2018, 21:08:57 »
Stalo se to ve Znojmě, ulice 8.května v Kuchařovicích, směrem na Suchohrdly.
Já jsem z Olomouce.
To s tím nepředložením dokladů bylo veselé - jak jsem byl po nehodě rozklepaný, nemohl jsem doklady najít a měl jsem za to, že tedy zůstaly v druhém autě.
Jenže jak se to auto po nárazu ve velké rychlosti smýkalo a skákalo a všechno ze sedaček popadalo,
spadly doklady pod sedačku spolujezdce a já je tam na místě nehody nenašel, ona už začala být tma.
Našla je tam až další den moje žena. Takže doklady jsem u sebe při nehodě vlastně měl - jen jsem je nepředložil, domnívaje se, že tam nejsou.
Ale to pro ně zřejmě není argument...  :-\

A ten odkaz jsem já pochopil tak, že v místě bydliště by se projednávalo to, že pojištění není sjednáno (par 16. odstavec 1 - potažmo par. 1 odst. 2 písm. b)
Par 16 odstavec 2 mluví o nepředložení karty a k tomu tam je pouze, že lze projednat na místě - ale možná už jsem unavený a špatně to chápu.

11
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 06 Listopadu 2018, 20:46:44 »
Jo, jasně, chápu - já to použil ve smyslu, jak to používali Borgové - "odpor je marný" - nemyslel jsem tím, že budu podávat odpor.
Raději to píšu jako nový příspěvek, tím editováním to trochu ztrácí posloupnost.  8)
Blanketní odvolání tedy podám, a začnu pracovat na odvolání - vzhledem k tomu, že na moje předchozí argumenty se kompletně vykáleli,
musím tedy přesně vyjmenovávat, v čem byla faktická chyba např. v posudku (chybné vzdálenosti) apod.
No moc doufám, že mi někdo poradí, moje dosavadní výplody se jeví (vzhledem k výsledku) jako hodně amatérské...
Ale to, že jste mi odpověděl, mě hodně posílilo, musím poděkovat, byl jsem ve fázi vzdávání se naděje.
Ona tomu mému vyjádření k posudku předcházela návštěva právníka, který mi řekl, že nemá smysl bojovat, že mi mohli ještě přišít to, že jsem v obci jel 90km/hod.
Na to jsme mu dal pětistovku a rychle ho opustil (strávil jsem tam 10 minut, podklady už měl před tím v emailu), protože mi podle mne řekl pěkný nesmysl a napsal jsem si to pak sám...
Jo a ještě mi řekl, že byla ode mne pěkná pitomost nevzít tu pokutu 2000 a mohl jsem mít klid... (stejně, jak argumentovali ti policajti)

12
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 06 Listopadu 2018, 20:32:35 »
Do předchozího příspěvku dodány data doručení.
Díky moc za zájem.
Pokud je odpor marný, lze něčeho dosáhnout odvoláním?  :(
Jestli to správně chápu, tak změny rozhodnutí zřejmě nelze dosáhnout a moje vina je tedy jasná?
A to, čeho by mohlo být dosaženo v odvolání je naděje na překročení lhůty úřadem.
Kruci, to mě mohlo napadnout, že je to to rozhodnutí a na zvonícího pošťáka nereagovat, ach jo...
Ale já jsem tak naivni a zaslepený, že jsem doufal ve svoji výhru - omlouvám se za svoji blbost  :-\

13
Jiné / Re:Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 06 Listopadu 2018, 20:04:26 »
Nehoda se stala 15.7.2017
Oznámení o zahájení řízení vydáno 8.11.2017, doručeno 10.11.2017
Ústní jednání nařízeno na 6.12.2017
Nahlížení do spisu bylo osobně 14.11.2017 - dohodnuta změna ústního jednání na 5.12.2017
Moje vyjádření odevzdáno při ústním jednání 5.12.2017
Znalecký posudek má datum 28.2.2018, oznámení o posudku 23.3.2018
Pokus o vyzvednutí osobně dne 27.3.2018 - bylo řečeno, že bude zasláno poštou
Doručení posudku poštou 30.3.2018
Moje vyjádření ke znaleckému posudku zasláno emailem 30.4.2018 a poštou 2.5.2018 
Rozhodnutí vydáno 26.9.2018 - na něm razítko "vypraveno 05.11.2018" - doručeno poštou 6.11.2018

14
Jiné / [LOST] Správní řízení - nesprávné předjíždění
« kdy: 06 Listopadu 2018, 19:40:03 »
Jsem stálým čtenářem tohoto fóra a nyní došlo i na mne. Nedomníval jsem se, že budu někdy potřebovat pomoc, spíše jsem studoval, jak se zachovat a jaké případy se stávají.
Z nehody z roku 2017 po předjíždění, kdy druhý řidič aktivně bránil předjíždění až do mě vrazil a kterou chtěli přivolaní příslušníci ocenit pokutou 2000 kč na obou stranách, se po mém rozhodnutí o řešení ve správním řízení, stalo rozhodnutí o mé vině, uhrazení 6.000,- kč a odebrání ŘP na šest měsíců.
Toto rozhodnutí mi bylo doručeno dnes 6.11.2018, přikládám sem anonymizované dokumenty a prosím, zda-li by se další postup mohl řešit neveřejně.
Získávám pocit, že odpor je marný, ale protože se nechci vzdát, prosím o pomoc členy tohoto fóra.
Nevím zda se někomu bude chtít číst přiložené dlouhé dokumenty, ale snad se přece jenom někdo najde, kdo mě nasměruje.
Možná bude výsledkem rada, ať se neodvolávám, že to nemá cenu, možná to cenu má, čekám proto s nadějí na jakoukoliv pozitivní reakci.
V případě, že budou potřeba další informace, popřípadě méně anonymizované dokumenty, určitě vše dodám.

Stran: [1]